Har selv nordea, og overfører gerne først til kendte profiler.
Betaler gerne lidt for hjælpen!
1000dk købes på Pokerstars
Jeg kan godt hjælpe.
Er kendt herinde og har over 50 vellykede handler.
@TheBeach
"Jeg kan godt hjælpe.
Er kendt herinde og har over 50 vellykede handler."
Gider du post bare 5 gennemført handler?
Edit: Du har 302 posts, så ved ikkke hvor kendt du er?
Kender dig kun fra tråden hvor EP sælger % af sig selv til pokernet og står tilbage sammen med 3-4 andre trolls. Der ikke betaler, hvor han har bumpede tråden like 10 gange og rykkede deadline..
@magneto
Hvis manden kan sende en handel der er vellykket, så blir jeg sq imponeret. Han troller altid rundt i disse tråde.
LOL
Magneto og Kaa-Lund i må sku ikke tage så mange stoffer.
Mega, Nazgull, Mr Nurse med flere har jeg handlet med ofte uden problemer
kan vi så snart ikke få nogen til at sige god for dig.
for som de andre siger roder du altid rundt i disse tråde, og påstår du har en masse handler her inde.
jeg vil lige som de andre vente i spænding.
Har jeg nogensinde snydt nogen.
Kan du bevise jeg har snydt nogen lover jeg aldrig at skrive her mere.
Ok strand-knægt, så tager vi den så selv du kan følge med. Du melder konstant ud i samtlige bytte/købe tråde at du kan være behjælpelig og at du har over 50+ handler... Herefter følger du ikke op på dit indlæg. Jeg aner virkelig ikke hvorfor du gør det, men i min bog er du i en lille trold.
Prove me wrong, sir-strand
Ok retard.
At du har fået den opfattelse kan jeg ikke gøre noget ved.
At dem jeg har handlet med ikke har skrevet her kan jeg heller ikke gøre noget ved.
Ok strandboy - det er måske kun min (og 17 andres opfattelse) at du er en lille wanker der ikke rigtig kan hjælpe folk du spammer bare løs.
"Mega, Nazgull, Mr Nurse " få dem til at melde sig ind i tråden hvis de siger god for dig så er jeg en wanker..
btw retard!, jeg kan slet ikke lide at hade folk jeg ikke kender, men i dit tilfælde gør jeg en undtagelse. Jeg synes du er en lam lowlimer og jeg har intet tilovers for dig
LamoQ - skal du lægge den over på mig?
Jeg har været aktiv på PN i 5+år, men okay dine 1200 indlæg gør dig vel til master??
my god - check dog hans profil..!
evt snak med mrsnurse, strange_man, cksa, DvDmand eller AnyTwoCards, det burde gøre tricket.
men hey LAMO gi den gas,
Kaa-Lund, du hidser dig nemt op, hva?
Du såede tvivl om en persons credibility ud fra antal PN indlæg... så den lå jo til højrebenet.
?? hvornår gjorde jeg det??
jeg havde bare lagt mærke til hans nickname altid poppede op i byt/køb tråde..