=)
1000$ RELOAD BONUS på PARTY
? har du mere info?
Aprilsnar
Det kan da godt være hvis man er fast tabende 30/60$-bords tabende kunde, at man får specielle tilbud.... ;-)
Jeg har lige fået 550$ hos absolute + rakeback samtidigt med at jeg spiller bonus ind, det er til gengæld sygt nok :-p
Ingen nar herfra.....
Mvh.
Killerduck
haha hvor er jeg let :)
@Fedesen - Lad den dog lige hænge lidt:-)
Peter.
Bonuskode: APRILSFOOL. Spil 500 raked hands for at frigøre bonus.
Til gengæld har Empire $200 reload :-)
De 200 $ reloed på Empire er det endnu en aprilsnar eller er det rigtigt?
Ja, kan vi ikke få mere info om den reload på Empire. Evt imorgen..
Det var vist også en aprilsnar hehe
Der er 25% reload på Ladbrokes.
Der er vist ingen begrænsning, så har du 4000$ får du 1000$ i bonus.
Go for it. Det er ingen aprilsnar!!
nille den vil jeg gerne have bekræftet
haha
Er der nogen der kan finde nogle betingelser for den her bonus??
kan man egentlig få rake ratur på ladcrookes ?
Hvor er det lige man finder 2.nyhed?
25% Deposit Bonus Terms & Conditions
1. This offer is only valid for Danish customers.
2. Only one 25% Deposit Bonus offer claim per customer, per household per computer and per day.
3. Players making more than one claim for this bonus during April, must wait until they receive email confirmation of their previous claim being met, before submitting a subsequent claim
4. You must stake each chip purchase, as either bets in cash games or tournament entries prior to claiming your 25% Deposit Bonus.
5. To receive the 25% Deposit Bonus you must achieve the wagering bonus within fourteen (14) days of making your initial chip purchase.
6. All valid 25% Deposit Bonus claims will be paid within 3 working days of receipt of the claim.
7. This offer cannot be combined with any other bonus or promotional offer, except the 25% Welcome Bonus.
8. Only those players playing with real money are eligible for the 25% Deposit Bonus. Guest players do not qualify for this promotion.
9. For this promotion, the bonus amount must be re-staked at least four times prior to withdrawal.
10. Any attempt to abuse the spirit of this promotion will result in the abuser’s account being suspended.
11. Ladbrokespoker.com reserves the right to modify, alter, discontinue or terminate this promotion at any time for any reason whatsoever without notice to players, using reasonable efforts to provide such notice in advance. They also reserve the right to decline the 25% Deposit Bonus to any claimant, should they perceive that Rule 11 has not been complied with.
12. Promoter: Ladbrokespoker.com, PO Box 150, Suite 8, 5th Floor, Europort, Gibraltar.
13. This offer is valid for all chip purchases between 1st April and 30th April 2005, inclusive.
14. Rates of exchange applied to the 25% Deposit Bonus may fluctuate in line with current currency rates.
LoL, hvis denne bonus er ubegrænset så er det da for vildt! Man kan eksempelvis sætte 10 k ind, få 2.5 k i bonus.
Wagerkrav 20.000 dkk
Og de definerer wager krav som stake i cash games eller tourney entries, dvs det reelt intet har at gøre med rake....... Er det ikke en super god deal?
EDIT:
Eller man kunne bare gå all in ved hver eneste mulighed, Eksempelvis i BB og SB blot har kaldt, så er chancen sq da stor for at hand bare folder hvis man pusher :-) Og ved 2/4 NL er dette 2200 dkk pr gang dvs den skal bare gå ca 4 gange?
Det er sq da lige før det er en chance der er værd at tage?
Har jeg misforstået noget ???
Denne bonus kan claimes mange gange ?
Ja, den kan i pricippet claimes en gang per dag. Dog skal man lige have godkendt foregående bonus inden en ny kan foretages.
Så der er dejlige bonusdadler i hele april!!
Nu da denne tråd var indeover aprils nar faldt jeg lige over denne her
www.pokerguide.dk/x.php?s=at_14
det var vel også på tide. :)
Der står da godt nok udtrykkeligt at det ikke er en aprilsnar - meeeeen...
Ingen begrænsning på størrelse og et wageringkrav opgjort som penge staked ved bordet, lyder begge for mystiske.
Desuden er der vel forholdsvist lidt fidus i at den kan kræves hver dag, i så fald bonussen er ubegrænset. Man kan jo ikke hæve pengene og sætte ind igen uden det kan betegnes som abuse - så man kan alligevel højest få 25% af det man har råd til at sætte ind én gang i løbet af måneden.
Peter.