Jeg har for et stk. tid siden spillet på Mermaid Poker. Og på et tidspunkt tog jeg 1000kr ud, hvor efter pengene aldrig er kommet.
Har skrevet til Mermaid flere gange og har fået et ARN nummer, som jeg skulle oplyse i banken. Men i banken, ved de ikke hvad dette nummer er?
Det er snart et stk. tid siden det hele er sket, og har skrevet til Mermaid fornylig igen? - Kan det ske, at de har "glemt" eller "smidt" sagen væk?
Ved godt, det kun er 1000kr, men vil da gerne have pengene?
Spørgsmål:
1. Nogle herfra der har noget med Mermaid, at gøre?
2. Hvad er et ARN-number?
3. Hvordan får jeg pengene? :)
Mvh. Sebastian "Sebiano" Søgård.
1000kr forsvundet fra Mermaid.
Det lyder sku bittert.... Ved at "Kimo" herinde fra er rep. for Mermaid, tag evt. kontakt til ham...
De er nok røget i rake-kassen, HAPS sagde...
Det lyder som om Mermaid er lidt slobby på serviceområdet.
- Tox
ikke lidt.. meget Slobby
@kris_rem.... men så igen, Pokernet er jo et så lille og ubetydeligt forum, især for et dansk startet pokersite, sååå det betyder jo intet :D
eller noget.... :S
Faktisk lidt synd....
De ting der har været oppe er jo egentligt ikke "den danske dels skyld"
Det med Hostrup virker mest til at være et Boss-issue og ovenstående er et issue med Webdollar. Altså udelukkende ting uden for selve Mermaids hænder.
På kritik af Bonusfrispilning, freerolls, overlay og turneringsspørgsmål, som selve Mermaid har indflydelse på, har der jo faktisk været god service og respons.
Jeg gider ikke selv spille på mermaid pga. Webdollar.
PIN-koder, langsom udbetaling og indsendelse af Utilitybills; det er livet simpelthen for kort til.