Villain spiller noget 19/18/8ish, dog kun over 100-200hænder.
hero har spillet noget 23/19/3ish
er turnshove for marginalt?
hvem 4betterpf, og hvem folder turn? og hvorfor!
(hvis nogen har inputs til villains image må i meget gerne shippe)
Seat 1: hero ($1488.35)
Seat 2: bondis ($1240.55)
Seat 3: BobbyDigi0 ($1485.00)
Seat 4: ManYac_pl ($2209.00)
Seat 5: Pikasss ($1202.25)
BobbyDigi0 posts the big blind of $10.00
bondis posts the small blind of $5.00
hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to hero [3♠ 3♦]
ManYac_pl folds
Pikasss folds
hero raises $35.00
bondis folds
BobbyDigi0 raises $120.00
hero calls $120.00
*** FLOP *** [4♥ 8♦ 8♠]
BobbyDigi0 bets $200.00
hero calls $200.00
*** TURN *** [4h 8d 8s] [7♠]
BobbyDigi0 bets $435.00
hero goes all-in with 1168.35
1000nl, 33 i rr mod aggroTAG
Jeg bryder mig ikke om det.
Så dybe og med en heftig dynamik vil du ofte 4 bette QQ+. Derfor er din range meget snæver. Du ligner meget et mellem par måske JJ.
Det er meget sjældent at villain skyder 2 barrels i så dybt et spot uden en hånd, der har tænkt sig at calle. Jeg tror villain snap caller dig her. Endvidere er villain stats rimelig TAG.
Har du set ham lave lignede spil og så folde?
Call pre-flop for at spille for set. Du kan gå efter stacken mod de store par med rimelige implied odds her.
Smid den straks til enhver reel action herefter, hvis du ikke via timing tells, betting patterns eller andet kan føle dig ret sikker på han blot cbetter AQ-AK agtige hænder. Selv de hænder du slår han pæne chancer med 6 umiddelbare outs til at ramme overpar og 3 yderligere til to par der er større end dit.
Du kommer jo reelt til at spille et bluff for stacken her , hvor din modstander har vist en vis styrke med et re-raise. Der må komme bedre spots til at hive mere end fuld stack ind.
Fold preflop som standard. Hvorfor vil du 4bette?
"Call pre-flop for at spille for set. Du kan gå efter stacken mod de store par med rimelige implied odds her."
Hvad jeg kender til villain, 3better han en masse ud af blinds og implied er dårlige. At setmine vs en frekvent 3better er 100% money burning.
Bryder mig ikke om dit turn shove. Selvom villain splaser en del postflop tror jeg ikke at han ofte nok 2nd barrel/folder turn til at gøre dit skub profitabelt.