Hey
Spillet er 9 handed på Party 5/10 på party.
Der er ikke nogen nævneværdig historik mellem os, og jeg har generelt set spillet TAG
Villian har følgende stats:
Vol.pot = 18,7
Agg/flop = 2,9
Agg/furn = 2,5
Agg/riwe = 3
Jeg får AA serveret i EP og raiser til 4BB
Villian kalder bag mig som den eneste fra cut-off, og vi ser floppet
T♦ 3♦ 4♠ pot = 95
Jeg better 70 ud og får et min raise til 140?
Det har jeg aldrig set ham gøre før, og jeg er lidt usikker på hvordan det skal tolkes?. Tester han om han billigt kan få mig af AK AQ eller køber han sig til et gratis kort på turn?
Jeg sætter ham på følgende hænder vi slår
(22 55 66 77 88 99 JJ QQ "KK" 23s 45s 67s 89s 9Ts JTs)
De hænder vi taber til
(TT 33 44)
At folde er i mine øjne ikke en mulighed, men når man ser på hans range er langt de fleste hænder der putter penge i potten draws.
Min første tanke er at reraise ham all in. Og håbe han betaler med et draw. Men hvilken information vil I ligge i sådan et limp/reraise?
mvh Lars
1000NL Min re-raise fra villian ???
ups, vi sidder begge med 100BB :)
Synes ofte man ser folk clicker draws/svage top pairs i position for at tage et gratis ríver kort hvorimod check click raises ofte er sets/2par.
Det kommer an på, hvem villain er. Hvis det er Kurt, så bare 3bet ham.
Synes også det lugter af weakness, og jeg går død til et set med AA for 100bbs på det board alle ugens dage anyway, så spøgsmålet er vel bare hvordan du får flest skillinger til midten. Rest floppet, eller re-click floppet og shove turn....whatever.
GA
Hvis det er Alesandra (eller noget i den dur), kan du i øvrigt roligt folde ;-)
tit er der meget value i at calle floppet og vb irver når turn går cc
Jeg har ikke mødt mange spillere hvor jeg c/f'er turn efter de har minraiset et uparret flop, men full ring er måske en anelse mere nitty.
@Thyssen: Det er langt mere nitty. Pointen er, at mange af de her dyr ikke byder videre på turn, hvis den blanker, med et draw, og de byder kun deres meget stærke hænder + flushes, hvis turnen slår til farven.
De ved, at en EP raiser er aldeles likely til at have et overpar, og de byder kun videre hvis de har det beat.
- AB