Vil starte tråden med et af mine vanlige "er de ikke overvurderet?" spørgsmål
WBA-Man. City
WBA har været fint kørende i træningskampene, og de er traditionelt stærke på hjemmebane. Det taler til gengæld imod at WBA ikke har slået City i en betydende kamp i nyere tid...
City skal da vinde i dag, da de har Chelsea næste weekend, for hvis de smider point i dag og næste weekend kan da allerede være 4-6 point efter konkurenterne
1001nat1001 skrev:City skal da vinde i dag, da de har Chelsea næste weekend, for hvis de smider point i dag og næste weekend kan da allerede være 4-6 point efter konkurenterne
lol for et ræssonement, med den tankegang vinder alle hold jo alle deres kampe.
Lee Chong Wei har været ude med doping og Lin Dan er fortsat et stort spørgsmålstegn efter at han er blevet familie far.
Edit: Største trussel er selvfølgelig Lee Chong Wei, men Morten Frost udtalte her til morgen at han var et stykke fra topformen. Målet er for ham i første omgang blot at få medalje.
MuckMe skrev:♥ VM i badminton er endelig gået i gang. ♥
Tror på Chen Long @ odds 2.50.
Lee Chong Wei har været ude med doping og Lin Dan er fortsat et stort spørgsmålstegn efter at han er blevet familie far.
Edit: Største trussel er selvfølgelig Lee Chong Wei, men Morten Frost udtalte her til morgen at han var et stykke fra topformen. Målet er for ham i første omgang blot at få medalje.
Rubin Kazan har skilt sig af med en masse spillere de har haft på lån, og har praktisk talt ikke rigtig bidraget med nyt frisk blod til holdet. De er startet ud forfærdeligt med 3 nedlag i ligaen og har stadig tilgode at score det første mål. Dog er deres 3 nedelag ude til Spartak Moscow, CSKA Moscow og hjemme til Amkar Perm. Spillet er baseret på stats, og jeg har ikke set nogen af holdene spille i år, og aner praktisk talt nada om nogen af holdene.
Kampen spilles kl 17.00 og er mere for at komme langsomt igang med dagens kampe;)
Kampen vises fra NTV Nash Football som er en russisk kanal;)
Rostov er godt nok i økonomiske problemer, såvidt jeg ved. Men markedet ser ud til at gøre det til en tæt kamp. Jeg prøver den satsede variant med Rostov sejr til odds 3,80 hos Cashpoint.
Har en del bonus der skal gennemspilles så har kastet mig ud i nogle fodbold bets som jeg har fået inspiration fra Nimacos samt spilforslag app. Derudover er der en del tennisbet jeg selv har analyseret mig frem til:
Fodbold:
Rostov @3.75 1/5 FCM-0.25 @2.15 2/5 Man. City @1.66 2/5
WTA-Tennis:
Dabrowski+6.5 @1.85 2/5og over 8.5 1. sæt @1.76 1½/5 Cornet-Suarez over 9.5 1. sæt @2.17 1½/5 Vandeweghe 2-0 @2.4 2/5 Wickmayer @2.9 ½/5, +3.5 @2.02 1/5 og over 9.5 1. sæt @2.23 1½/5 Errani over 9.5 1. sæt @2.2 1½/5 Watson @1.62 1½/5, -2.5 @1.92 2/5, 2-0 @2.6 1/5 og under 20.5 @2.1 2½/5 Brangle-Zhao under 18.5 @2.2 2/5 Lisicki-Williams under 21.5 @1.92 2½/5 Hercog-Uytvanck under 21.5 @1.83 1½/5
MorfarFraAlbertslund skrev:På spilforslag.dk, er alle eksperterne professionelle?
Hvis du mener .eu, så er svaret nej, om end det som udgangspunkt er det vi går efter. Men vores LOL mand (som er tilbage igen om en uge) er ikke prof, om end han har renset fint i det jeg har set. At han så starter ud med at tabe er mindre heldig timing.
OS1315 er professionel og sidder på et bettingkontor. Han har et kæmpe netværk, og har ofte rigtig god viden som giver en god edge over bookmakerne. Men bolden er rund, og han har fået en ringe start.
Nimacos kommer på i den her uge.
Derudover har jeg en aftale med en anden professionel better, som jeg håber kommer i gang nu her.
Hvis I kender andre der kunne have interesse I at skyde bets ud i appen for penge, så send gerne en PM.
Dieb skrev:Hvis du mener .eu, så er svaret nej, om end det som udgangspunkt er det vi går efter. Men vores LOL mand (som er tilbage igen om en uge) er ikke prof, om end han har renset fint i det jeg har set. At han så starter ud med at tabe er mindre heldig timing.
OS1315 er professionel og sidder på et bettingkontor. Han har et kæmpe netværk, og har ofte rigtig god viden som giver en god edge over bookmakerne. Men bolden er rund, og han har fået en ringe start.
Nimacos kommer på i den her uge.
Derudover har jeg en aftale med en anden professionel better, som jeg håber kommer i gang nu her.
Hvis I kender andre der kunne have interesse I at skyde bets ud i appen for penge, så send gerne en PM.
BUMS4 skrev:@Dieb Nu har jeg lige downloadet spilforslag appen men jeg kan overhovedet ikke se noget derinde, så enten er jeg blind eller også er det totalt utydeligt det der kommer frem.
Hvilken telefon har du? Vi har problemer med nogle huawei telefoner, men det bør være rettet i næste update som kommer i dag eller i morgen.
Det er ham fra PN, ja. Men siger lidt om vores skrub at han starter ud med at ryge 4 units i hullet. Han har været på ferie, og har ikke fundet noget value i den her måned. Men der starter nogle større turneringer nu her, så der burde være value igen om en uges tid. Mange af de bets han kommer med er kort før start på de enkelte events, så der skal man nå at være hurtig.
Den vildeste straffe sparks konkurrence jeg har set længe, Aalen brænder 4/5 en glider før han sparker, sidste mand fyre bolden mod månen, og Nurenberg scorede kun 2/5 men det var jo nok;)
Godt spørgsmål, men mon ikke FA eller hvem der nu skal se tingene igennem retter det til. Jeg håber da Silva får målet, men ellers må jeg have en til gode i fremtiden der går min vej :)
Bet365 har noteret Toure som første mål nu. Så har min tvivl om det bliver rettet overhovedet :(
MrNoller skrev:Godt spørgsmål, men mon ikke FA eller hvem der nu skal se tingene igennem retter det til. Jeg håber da Silva får målet, men ellers må jeg have en til gode i fremtiden der går min vej :)
City spiller virkelig godt, i know modstanden ikke er noget specielt, men tror sagtens de kan true Chelsea for real i år. Bliver en spændende kamp i næste runde med City v Chelsea.
Spørg måske dumt, men hvad er alt dette? Og er det noget værd? (andre end huggin der mener det er noget værd?) Ved ikke hvad Hugging kan :P Husker dog godt lidt for nogle år tilbage hehe
Valenciennes dnb 1,80 1/5 Us Orleans -0,25 1,92 0,75/5 Brest -0,5 1,89 1/5 U 2,25 i Sochaux-Chamois Niortais 1,74 1/5 U 2,5 i Nancy-Chaterauroux 1,81 1/5 U 2,25 i Auxerre-Red Star Saint 1,88 1/5 U 2,25 i Lens Ajaccio 1,70 1/5
1 - De spillede 2x35 minutter og var et stykke inde i kampen, så synes chancen for uafgjort var lidt større af den grund
2 - Så dem spille mod Danmark for noget tid siden og der gjorde de det faktisk rigtig godt
3 - Qatar har de sidste mange år smidt rigtig mange penge efter fodbold(Frem mod de holder VM selvfølgelig) Derfor har de jo også smidt en masse penge efter ungdoms fodbold og det skulle U18-U23 gerne være resultatet af. Alle drenge børn kommer også igennem fodbold skolen (mener det er ved 7 års alderen) for at se om de kan noget med en bold, kan de det, skal de på fodbold akademiet igen frem mod VM
Må indrømme jeg ikke ved noget om Atletico Madrid U20 - Men har set en del på Qatar U landshold fordi jeg synes deres opbygning er lidt sjov/spændende - Btw var der en dokumentar fra deres akademi på dr, som folk burde se :)
Men mange af jer proffer synes nok det er svag tilgang til et odds - Jeg synes bare det var et gave odds ud fra det jeg ved om Qatar landshold/Ulandshold
Men beklager da meget hvis mit indlæg har støt dine følelser Ishusen
Jeg har ingen problemer, hverken under sport eller live :)
Nu virker det igen :) Havde bare helt hvid skærm i betting afdelingen - Men lækkert endelig at komme ind og se at Deportivo vandt og Brasil de pelotas er stort foran :P
Valenciennes dnb 1,80 1/5 Us Orleans -0,25 1,92 0,75/5 Brest -0,5 1,89 1/5 U 2,25 i Sochaux-Chamois Niortais 1,74 1/5 U 2,5 i Nancy-Chaterauroux 1,81 1/5 U 2,25 i Auxerre-Red Star Saint 1,88 1/5 U 2,25 i Lens Ajaccio 1,70 1/5
Bon Appetit
Tak for forslagene selv om jeg kom i ryg med noget dårligere odds...
Dieb skrev: Hvilken telefon har du? Vi har problemer med nogle huawei telefoner, men det bør være rettet i næste update som kommer i dag eller i morgen.
HTC telefon og nåede i dag at få en sms med et odds kunne bare ikke læse hvad der stod, så vælger jeg at slette programmet
for at installere det igen og nu har åbenbart fået lavet lort i den for nu kan jeg ikke downloade det igen.