Jeg har med stor interesse læst i i forummet herinde på pokernet siden jeg i foråret begyndte at spille poker. Som pige er det jo rent faktisk sjovt at læse, om de engang imellem fustrede mænd, der søger råd af hindanden på ligefod med os tøser, der bare læser brevkasssen i Alt For Damerne.
Da der ikke er helt så mange piger som mænd der skriver herinde, vil jeg da gerne lige fortælle min poker historie.
Jeg startede med at sætte 100 $ ind, med en drøm om at de i løbet af en time havde forvandlet sig til 1000 $. Satte mig ind til at Limit Cash bord, og sikke da noget pis! Hurtigt var de 100 $ blevet til under 50. Spillede stortset alle hænder, lige pånær 7 -2, da jeg i TV havde hørt en Vince Van Patten og Mike Sexton sige at den hånd ikke var ret god...LOL
Det gik op og ikke mindst ned, de 100$ var skrumpet til omkring 40$, da min kæreste en dag herinde på pokernet læste, at der var en klub lige rundt om hjørnet der hed Randers Poker Mafia som spillede et par gange om ugen. Trods det ret skræmmende navn, tog vi der op, det viste sig at det var en flok super søde mennesker som hyggede sig med at spille poker. Var den eneste pige første gang, og røg da også med et brag ud til Dommeren (ja navne havde de åbenbart også) i 2. anden hånd. Han ramte så 4 konger, og jeg havde vist es høj. Velkommen til poker.
Trods den lidt skræmmende debut, blev jeg ved med at spille, sugede til mig som en sindssyg fra de erfarne spillere, og ret hurtigt begyndt det at gå godt...
( syntes jeg selv, nu kan der jo være nogen af dem der læser med) :o)
På nettet blev cash lagt på hylden og jeg begyndte at spille sng´er, lige før sommerferien, kunne jeg så sende 10.000 kr. tilbage til min konto...NICE. Spiller nu 30 - 200 $ sng´er, og sidder selv nu og bander over de fisk, som jeg selv var engang. Okay... lidt fisk er man vel altid. :o)
Det ULTIMATIVE, var da jeg 2. juledag tilmeldte mig en 10.000 gtrd. multi table turnering, med 992 deltagere. (kun min 3. af slagsen)
6 timer senere, sad jeg så ved final table med 9 andre.
Og FUCKING om jeg ikke vandt!!!! Sikke dog en fornemmelse, ikke kun for gevinstens skyld (det var jo rart med en ekstra julegave) - men bare det og vide, at 991 andre var røget ud før mig......
Med samme ordsporg som ” 1 fjer der blev til syv høns” blev mine 100$ til over 40 K , så vil jeg blot sige til pigerne, come on....det kan sagtens lade sig gøre
Godt nytår til jer alle.
Hanne
100$ blev til over 40 K
28-12-2005 11:25
#1|
0
28-12-2005 11:29
#3|
0
stort tillykke
28-12-2005 11:37
#6|
0
superflot!! ligger dsv. stadig og roder rundt med et par 1000kr underskud, rart at høre det kan lykkes for nogen :-)
28-12-2005 11:43
#7|
0
Flot gået !
Altid rart at høre om piger, der klarer sig godt (og selvfølgelig kan de det) i en mandsdomineret verden.
28-12-2005 12:03
#9|
0
shooow your tiiits of for the lads
shooow your tits of
shooow your tits of
shoow your tits of for the lads!
Som man siger/synger til kvinden der træder ind i den mandsdominerede verden.
Du kan jo trygt lade kortene tale.
"grats herfra. En anden spørger, men mon ik vi må formode det er 40k DKr efter en sejr i en $10k guaranteed(?)
28-12-2005 15:46
#15|
0
yes - tillykke... bare det også skete for os andre!
28-12-2005 22:36
#17|
0
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!