Hey PN.
Sidder og har lyst til lidt poker men ingen online skillinger. Nogle der kan hjælpe? Jeg betaler via netbank(sender imorgen tidlig, da jeg IKKE er hjemme ved min computer og kan shippe nu). Kendte profiler kun.
På forhånd tak,
Lyager
100$ Købes (Party/Stars)
@goldmine7
Forstår ikke helt meningen med dit svar.
Enten er du oprigtig og vil gerne sælge 300$ og så takker jeg nej. Sidder på Christianshavn og kan ikke lige overskue at ringe efter en taxi og finde en Danskebank, hæve og sende dem afsted til dig. Eller tak.
eller...
Pfft, endnu en tosse der tror han er sjov. Det er somom intet tages seriøst fortiden på PN. Anyways, ellers tak.
Lyager
@StonieN
Ja da ... men det er faktisk lidt omvendt da jeg som sagt først sender imorgen tidligt. Så det er mere om jeg er kendt nok iflg. dig, til at du tør sende nu og modtage betaling imorgen tidligt.
Lyager
@StonieN
"lyagersen" from Copenhagen
Hvis du sender en PM med konto info så shipper jeg imorgen tidlig. Tak.
Lyager
PM - men, sikkert ikke interessant nu :)
@MetalMania
Tak for tilbudet, men som jeg vist har givet udtryk for tidligere er jeg ikke meget for at fellow PN's tjener på at hjælpe hinanden. Har dog addet dig alligevel, kan jo være jeg er desperat nok en anden gang.
Lyager
@StonieN
Ja, og tak...
Godt nok svundet en del allerede, HU NL200, JJ vs A10 AI for mit meget short buyin :)
Så skal der vist spilles lidt mindre aggro BRM :)
Lyager
@Asso
Det blev vidst slået fast at Lyager intet havde gjort forkert :)
@StonieN
Vær blot rolig, shipper imorgen tidligt som aftalt.
Lyager