Jeg søger 1 super hest der via en længere varende deal kan skabe succes for du og jeg.
OPR fra stars samt andet må meget gerne smides ind, samt nick.
Regler der SKAL overholdes:
Ingen former for spil eller stakes af andre, mens du spiller tours under delen, det gælder også tours for egne $.
Med andre ord, at når du giver lyd fra dig om du spiller på dealen, er det kun på den for den givende dag, har du andre deals andre dage er det jo helt fint. :)
Kommunikation føres over msn evt mobil nr, hvorfra jeg SKAL vide besked hvergang du sætter dig ved bordet og skaber $
En lille tricky regel der måske kan skræmme nogen, er at genere du mindre end 60% af start kapitalen og går i 0 $ Skal der fra din side gives en deal hvorfra jeg er med på 50/50 for 50-60 $. På en givende dag du kan.
Stram regel, nææ synes jeg ikke, da du jo ansøger for at skabe + på kontoen ikke sandt? :)
Deal er 50/50 efter BI , og der kan selvføgelig trækkes lidt ud til privatforbruget hvis der skulle cashes stort.
Søg løs, og hver nu sikre på at i har læst og forstået principper, regler osv.. :)
Forsat god søndag
Erbs
100$ længere varende deal @stars
Gode sunde rammer.
Men kan desværre ikke låse mig til kun at spille for staker.
Spiller selv meget, og har også et par andre småaftaler, der løbende skal passes..
GL med det.
jeg er klar
vil spille mtt og sit and gos op til 5-10$
for syntes jeg har godt styr på dem
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Camp+Price/poker/results/490DEB50108246F087848499F29C4B1D.html?t=2
nick camp price
Det er jo iorden windfeld, så længe du bare ikke overlapper dine andre deals med min fx.. Du må gerne have 20andre deals, bare ikke spilles samtidig med min, ved ikke om jeg fik formuleret det forkert? :)
Søger til nogenlunde det samme som Sally, dog primært MTTs.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Fitballe/poker/results/E4C7AFAFB0DC4E4AB4CF50DDE2CE836F.html?t=2
Er dog ikke vild med din "tricky regel", men det kan vi vel snakke om?
Ahh, så faldt det på plads.
Læste det som om, at fra ingåelsen af aftalen, og frem til afslutningen, måtte der kun spilles for dig.
Så er det en fin aftale!
Som jeg også skriver i Søg Stake tråden, så leder jeg efter en længerevarende SNG deal. Jeg er en 21-årig studerende, der er igang med min bacheloropgave og har derfor brug for afveksling, hvilket koblet med de frie "arbejdstider" er perfekt til en SNGdeal.
Jeg har tidligere grindet de billige snger på Pokerstars og også haft ganske god succes med dette, men har efterfølgende begået den klassiske fodfejl med at skyde højere end rullen kunne bære ift. den givne varians - ergo er jeg bust og det er svært at sætte til side til en ny startrulle når man er på SU.
Mit ønske er at bygge en ny rulle op så jeg gennem stram BRM kan komme op og lave lidt penge til at forsøde SUen med igen. Her kommer du som staker ind i billedet.
Med udgangspunkt i de 100 $ du har afsat til denne deal forestiller jeg mig først at grinde 2,20 $ SNGs indtil vi har et sted mellem 30 og 35 BIs til 4,4 $ 180 mands sngs - da jeg mener der er stor value at hente her samtidig med at BRM vil være på plads.
Hvad der skal ske, når vi har en BR der passer til højere limits forestiller jeg mig, at vi aftaler når det bliver aktuelt, men i tankerne har jeg selvfølgelig relevants MTTs og dyrere SNGs.
Hvis du vælger mig får du stor seriøsitet, en stakee du kan stole på ift. de aftalte spil og BRM og en spiller der gerne vil deltage i sparring. Jeg har endvidere læst dine krav til dealen og har ikke nogen indvendinger til disse.
Stats
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/KranDM/poker/results/83F42EF6CE2D4DBFAE4D03E584F30B04.html?t=2
Stats for 0-5$ MTT: (primært SNG)
$0 - $5($4.99) $2,104 $1,071 104% $4.51 145 31% 32/229 14% 9/17/39/24/11
Sharkscope: InPos på Mermaid.
InPos 55 $8 $17 111% $417 Tilt 79 IPN
Glæder mig til/Håber at høre fra dig.
@ windfeld, ja jeg tror jeg formuleret den forkert, er også redigeret nu ihvertfald :)
@fitballe
Nej, må være "hård" og sige at denne tricky regel er indført for netop at ramme den rette hest, da det jo fra stakers side er business to business, skaber man +'er lever man længere, skaber man -'er ryger man på porten. Ligesom på arbejdspladsen :)
Derfor er denne lille tricky regel indført.
Beklager
Hey m8
Jeg er klar efter en par ugers pause fra online, føler at denne gang kommer det til at gå godt.
nick: wpnhstfu
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/wpnhstfu/poker/results/9F14FB80102B43618D709E0DB942DE18.html?t=2
Gå udfra det er disse her der evt skulle vælges en udfra, eller dukker der nye ansøgere til idag/ iaften så udvalget er større? :)
Der kan derfor stadigvæk søges.
Jamen så vil jeg da prøve, at søge..
Jeg har dette i mine tanker:
Spille en masse 6.5$ 9mands turbo, indtil kontoen ser fornuftig ud og så begynde at spille nogle 16$ 9mands turbo,(først når rullen, er til det)
Evt. spille de daglige 2.2, 4.4 og 5.5$ turbo tours med garanteed prizes..
mokaicult
officialpokerrankings.com/pokerstars/mOkAiCuLt/poker/results/BC0F303FC41C4615A6FA2EDA75873D09.html?t=2
Er os frisk på denne deal, Vil spille små Plo og Plo Hi/lo tours, samt små sng´s
Nick smallboy20
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/smallboy20/poker/results/0E77CFC21D574C788ADBD16D1BB02A35.html?t=2
Klar, men er ikke sikker på, vi kan finde noget længerevarende deal, hvor buy-in-størrelsen er stor nok.
Edit: (hvis rullen som udgangspunkt er 100$)
GL
Hey Erbs..
Jeg kan køre de 100$ til skyerne :)
jeg vil dog ikke spille Tours da der med 100$ vil komme alt for meget varians ved et 5$ BI eks. Jeg spiller 6-max Sng's med støt stigende overskud. 3.25$ vil jeg spille til at starte med, og når rullen er over 250$ vil jeg starte på 6,50$ - 6 max som jeg også kører fint overskud i (se link)
Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit Form Ability /100 Network Filter
jannik_pro 1.282 $0 $3 12% $543 Hot 66 PokerStars SNG Only
www.pokerprolabs.com/jannik_pro/pokerstars.aspx
Har haft lignende aftale med, nazgull som kørte fint, men han valgte at trække sine penge tilbage da han ville opbygge ny BR :(
Hvis du har nogen spørgsmål så skriv endelig på PM eller her. :)