Kom med dit forslag til et program i dobbelt-op promotion ugen.
Max. 100$ pr. hest.
Læs venligst hele indlægget inden du søger.
Der er en række, lidt usædvanlige, betingelser der skal være opfyldt:
- Man må IKKE spille andre tours samtidig. Og andet poker for den sags skyld.
- Man skal undgå surfing på nettet, fjernsyn, madlavning, sex og andre forstyrende elementer.
- Jeg skal være med på sidelinien via MSN fra bobbelspillet starter.
- Er jeg ikke på MSN er det min fejl. Endelig beslutning om hvordan der spilles træffer hesten selv.
- Hest sender MSN på PM når bobbelspillet starter. (20% mangler at ryge ud før pengene starter)
- Ansøgning skal være med OPR og man skal være vindende eller slå niveauet. ELLERS SØG IKKE!
- INGEN ansøgninger eller spørgsmål på PM!!!!
- Dem der ikke fatter de 2 ovenstående får en venlig sviner med på vejen! ;o)
- Dealen er 50/50 efter BI.
- Hver hest laver sin egen tråd med HH og pausecounts i 1. indlæg.
- HH = swinghænder som involvere +20% af stakken og busthånd.
- Der spilles med cake fra den 15. januar og frem. Gælder kun for monopolstakes.
Jeg ved det er en noget anderledes tilgang til staking. Men det er et forsøg på at få noget mere kvalitet ind i mine stakes. Der er alt for mange der kører på autopilot og så er det altså svært at skille sig ud fra mængden!!
Yderligere indebærer denne fremgangsmåde at hesten får en mulighed for at udvikle sig med mig på sidelinien
100$ monopolstake på FTP i uge 4
Jeg er klar på 10*8.8$ sats til 26$ token. Hvis jeg vinder flere end 5 tokens, så vil jeg bruge de tokens over 5 på sats til 75$ token mens de andre 5 bliver brugt på 26$ turs. Jeg er sikker på, at jeg kan slå niveauet.
Jeg kan ikke spille mandag og onsdag.
Nick: IJustRaise1
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/IJustRaise1/poker/results/0A89B42D870E4725B8E7323A113D58F3.html?t=2
stats fra sharkscope:
Username: IJustRaise1 ; Games Played:327 ; Av. Profit:$2 ; Av. Stake:$10 ; Av. ROI:40% Total ; Profit:$193 ; Form Ability /100: 70 Network Filter: FullTilt
Nice stake, dog ville jeg aldrig kunne overholde betingelser!
GL med det Stenbek
Er klar på at prøve dette Stenbek.
OPR: www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Potsucker09/poker/results/F0A835D450884347952D9CCF3EF7BE56.html?t=2
Stats fra Sharkscope:
Username Games Played Av.Profit Av. Stake Av.ROI Total Profit
Potsucker09 478 $7 $21 88% $3.559
Håber det var nok info :)
Fumle20 er super frisk på dette... har fri de næste 3 uger så kunne være max nice med lidt hjælp fra dig stenbek.
er frisk på at spille MTT's fra 5$ og op til de 24+2$, eller SNG's frs 3$ og op til de 12+1$
Nick: Fumle20
opr fra stars: officialpokerrankings.com/pokerstars/Fumle20/poker/statistics/73050F4780474AB5A667CCB1ADDBA924.html?t=9
opr fra ftp:
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Fumle20/poker/results/F869B62FA4C54F08B2FA20B4F4BFCEC7.html?t=2
hehe jeg fortjener en sviner ;)
Må man gerne spille 2 tours hvis de begge er for dig?
#kaaex
Hvordan fortolker du følgende???
INGEN ansøgninger eller spørgsmål på PM!!!!
Man må ikke spille 2 tours samtidig. Dog ingen regel uden undtagelse, dvs at hvis man slår niveauet for hårdt så snakker vi om det. Men som udgangspunkt, nej.
Og til jer 3 der forløbig har søgt; hvis I søger hvorfor fortæller I så ikke hvad I vil spille af det tilbudte?
Generelt undre jeg mig en del over at disse stakes er så uinteressante. Jeg kan kun finde 2 forklaringer. Enten har folk et helt urealistisk forhold til deres evner i forhold til multitabling eller også går det simpelthen så godt herinde i staking at folk ikke søger så små stakes mere! ;-))
Det kunne self også være at mine $ er mere uinteressante end de andre der flyder her!?! :-)))
GL derude.
Så kommer min "redegørelse" for hvorfor du lige skal tag mig.
Jeg er en habil spiller, som kan slå $5 op til 50$
Jeg forstår spillet og kan altid bruge en hjælpende hånd ved endgame.
Hvorfor skal du vælge mig frem for de andre?
Jeg har tid, evne og lysten til dette samt jeg slår niveauet.
Ved ikke rigtigt hvad ellers jeg skal skrive.
Men håber da at få muligheden, for tror kun det kan gavne mig.
Hej Stenbek,
Jeg er varm :) og er klar på $24+2 70k GTD kl.02 i nat. og $50+5 100k GTD kl.03.30 i nat.
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/ishiiguro/poker/results/B4CC8B0790414101A6ECDBD8ED6223A5.html?t=2
Er enig i overstående.
Ey!
Er frisk på noget full tilt lir! Laaaang tid siden jeg har spillet der sidst- så aner ik noget om mtt der - så hvis jeg vælges lader jeg sig bestemme hvad der spilles. Gik jo i pengene for dig sidst ;-)
Xsuited
hvad er max buy in ved en tour?
Hej Stenbek,
Jeg er frisk på $69+6 80k GTD kl. i nat.01:00 kun den.
www.officialpokerrankings.com/fulltilt(...)
KentKay er klar.
Jeg vil spille 26$ 84k gtd idag, imorgen og iveromorgen.
Starter kl 1400 deres tid, eller 2000 dkk tid.
officialpokerrankings.com/pokerstars/KentKay/poker/results/18D4BF9D4B6943D4968D2F3B9251E93E.html?t=2
+ shippet 5R og 10R iår til 2k ialt. Kun spillet cirka 20 tours da jeg er nl50'er, men hungrer efter lidt tours, og min rulle er kun til cash.
Samtidig lyder det fantastisk med denne deal, coaching osv.
#kentkay
Du er på til 84k i dag og i morgen.
Bekræft lige at du stadig er interesseret.
Jeg kan først sende omkring kl 18 når jeg er hjemme igen.
#Repsak
Det er et 100$ program og i teorien kan det være bare en tour hvis ens niveau er til det. Jeg er dog ikke så vild med det. Men vil dog gerne smide 100$ efter dig for 50% i noget BAP.
#Alle
Den er stadig åben.
@Stenbek,
Jeg er klar på $24+2 64k GTD kl.18 og $24+2 70k GTD kl.20 deres tid!
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/ishiiguro/poker/results/B4CC8B0790414101A6ECDBD8ED6223A5.html?t=2
Jeg er klar på 3 stykker 24+2 66k KO kl.21 idag torsdag og fredag..
nick: wpnhstfu
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/wpnhstfu/poker/results/9F14FB80102B43618D709E0DB942DE18.html?t=2
Hey.
Det ville umiddelbart passe mig lidt bedre hvis jeg kunne spille den kl 12 deres tid, da feltet lige er knapt så stort (2k cirka) og first stadigvæk runder de 10k$.
gl og nice deal kan desværre ikke opfylde de krav
# ishiiguro_ og Carlsen
Mange tak for jeres ansøgninger.
Jeg må desværre sige at jeg har besluttet ikke at stake jer til disse store (antal) tours. Jeres stats ser umiddelbart fine ud men det virker som om I begge er udprægede sng spillere. Jeg ville ikke tøve med at stake jer hvis det var til sng da I begge helt klart slå flere niveauer der, men det er ikke lige det jeg søger nu.
Held og lykke med at finde stakes.
Sit_Out
Fandt dine stats.
Du får en chance i PLO, men du er langt fra at slå niveauet i den anden. Sender 11$ nu.
# ishiiguro_ og Carlsen
Som I kan se højere oppe i tråden har I begge fået afslag på jeres ansøgning, men efter at have tænkt lidt over det så skal man jo have chancen for at kunne lave et resultat i et stort felt.
Derfor vil jeg som alternativ tilbyde jer begge at spille Early Double A og B i aften. De starter begge kl 22. Hvad siger I til det?
Stenbek
Læste lige indlæggende i denne tråd igennem.
Som svar på om denne stake er uinteressant, så tværtimod, og det er mig en gåde der ikke er flere ansøgere.
God deal, gode tours og med chance for coaching i et longshot, det er altså ret pænt! :)
Jeg er klar på lidt forbedring af mit donkament. Mit endgame kunne godt bruge et frisk input og det er jo lige der du kommer ind i billedet.
Jeg vil derfor søge til 26$ 84k gtd kl 20.
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/JohansenDK7/poker/results/449577157BC1487782EB71B2E9A1042C.html?t=2