Hvordan spiller jeg den her anderledes? Jeg kender Sandro, og ved han fatter spillet nogenlunde. Da han reraiser mig på floppet er jeg 100% han har overpair, skulle den så ha været spillet anderledes? Jeg har ham jo noget nær drawing dead i så fald.
Lad mig bare afsløre, jeg tabte den her, og smadrede efterfølgende min væg :|
--------------------------------------------------------------------------------
Hand #90996458 at table: Table TH 136
Started: Fri Aug 26 13:30:51 2005
ja is at seat 1 with 24.91
jawsbite is at seat 2 with 74.33
babbel is at seat 3 with 36.80
victorhaim is at seat 4 with 66.45
shaky72 is at seat 5 with 72.39
mickey_dk is at seat 6 with 121.85
JanVogt is at seat 7 with 60.05
tomifgsd is at seat 8 with 99.00
RACZEJ_MAM is at seat 9 with 94.05
Sandro13 is at seat 10 with 225.95
victorhaim posts the large blind 1.00
babbel posts the small blind 0.50
babbel: --, --
victorhaim: --, --
shaky72: --, --
mickey_dk: 3d, 3c
JanVogt: --, --
tomifgsd: --, --
RACZEJ_MAM: --, --
Sandro13: --, --
ja: --, --
jawsbite: --, --
Pre-flop:
shaky72: Fold
mickey_dk: Call 1.00
JanVogt: Call 1.00
tomifgsd: Check
RACZEJ_MAM: Fold
Sandro13: Raise 5.00
ja: Fold
jawsbite: Fold
babbel: Fold
victorhaim: Fold
mickey_dk: Call 5.00
JanVogt: Fold
tomifgsd: Fold
Flop (Board: 3h, 7c, 9h):
mickey_dk: Check
Sandro13: Bet 10.00
mickey_dk: Raise 20.00
Sandro13: Raise 30.00
mickey_dk: Raise 40.00
Sandro13: Call 40.00
Turn (Board: 3h, 7c, 9h, Qs):
mickey_dk: Bet 36.00
Sandro13: All in
mickey_dk: All in
River (Board: 3h, 7c, 9h, Qs, Ks):
100$ NL set
sæt ham all in på floppet!! QQ eller KK???- ikke meget du kan gøre ved det...
Mjah, hvorfor sætte ham all in på turn når jeg ved han er drawing dead til 2 kort? Set i bakspejlet ville det have været pænt rart, da han dermed muligvis havde foldet så.
Men hvorfor ikke presse så meget ud af ham som muligt? Jeg vidste at han ville folde hvis jeg skubbede.
Mvh Mickey
Av min væg...
Da han 3 better dig på floppet har du 26 i midten og ca. 95 tilbage. Kig på din stak og tænk over hvordan du bedst får den ind i midten. Han har vist styrke før og efter floppet, så et raise til 70 (40 mere) lægger han sig nok ikke til. På turn vil dit allin bet på ca 45 ikke være særligt stort i forhold til potten, så med et overpar caller han nok også det.
er du sikker på at et skub ville få ham til at folde?? det handler jo om at få pengene i midten mens du er foran... hvis han sidder med QQ eller KK og der falder et A, dræber det jo actionen for dig!!!
Jeg er 100% på han folder til et skub, jeg har limpet ind og caller derefter hans raise. Jeg har spillet mod ham før, og han vidste godt jeg havde ham slået her, 99% sikkert af et set.
Lucas: Jeg tænkte også på hvordan jeg ville få max penge ud af ham, og han havde smidt til et all in raise, men du har ret i jeg burde have raiset ham mere end 10 til.
Mvh Mickey
Raise ordentligt på floppet. Hvis han stikker ud på turn, skubber du. Hvis han ikke gør, better du bare ½ pot.
- Asger
Enig med Asger. Den skal have mere gas på floppet. Gay raises er generelt ikke nogen fed ide. Mange gayraiser jo kun med en monster så det er temmelig nemt at læse...
"Mjah, hvorfor sætte ham all in på turn når jeg ved han er drawing dead til 2 kort?"
Fordi du har ham slået - du vil gerne have pengene ind i midten. Han ved ikke at du har ham slået, og han er agressive.
Drop min-raisene - raise hans første bet til 30, hvis han reraiser dig skubber du.
Når han 3-better floppet, siger han, at han gerne vil spille, så raise noget mere.
Det er ikke fordi hånden er forfærdeligt spillet på nogen måde, floppet er tørt mht. draws, så det er okay at tage den roligt hvis din modstander ikke viser meget aggression. Men det gør han, så raise ordentligt på floppet.
Når du vælger at spille den som du gør, må du acceptere at der er 8% chance for at din modstander rammer sit overset, så græd over at du bliver stacket af KK, og post den i bad beats næste gang.