Har en konto på et ipoker skin med lige over 100$ dvs der spilles fra min konto hvilket nok ikke er lovligt, så vær lige klar over det inden du søger....
Søger en spiller der vil spille low stakes MTT/SNG/SATT 1-5$
målet er ikke mindre end 500$
deal er 50/50 efter bi og med cake.
Kom med nogle stats der viser du er vindende på dette niveau.
Hvor længe skal dealen køre? og hvor meget kan du ca spille?
derudover er der nogle krav, jeg vil "vide hvem du er" og du opdaterer til mig over msn/mail/sms mindst en gang ugenligt.
100$ på ipoker LUKKET
Gl med hesten addict :)
Er sgu klar til og give det et skud hvis det er!
Min msn er fuckt, men du kan få min facebook, mobil nummer og email.
officialpokerrankings.com/ongamepoker/xschultz92/poker/results/E25A073BB4A14896976714AD2D99FFD2.html?t=2
Morten.
p.s kan spille stort set hver dag, og dealen , den køre så længe du vil have det.
@Eatme
Forholdsvist hurtig/stram struktur på alle low-limit tours desværre :(
Til trods for dette er der dog massiv value at hente, da vi nok må erkende, at folk spiller så vanvittigt ringe i disse.
Men std. struktur på iPoker for en regular tour er med 10 min. blinds med forholdsvist lave stigninger i den første time. Senere hen bliver det lidt crapshoot med avg. på helt ned til 10-12bb til tider. Ser man positivt på dette, så betyder det self. også, at en tour ikke varer 9 timer, men nok nærmere det halve.
En R/A tour i 5$ klassen med ca 600-650 deltagere plejer at tage lige omkring 4-5 timer, har jeg erfaret
de 100$ kan vi hurtigt slå op i noget stort...
Vil primært spille MTT
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/tiger043/poker/results/3EAF9765E81B41E797F37FB1D036EADC.html?t=2
Hest valgt via lodtrækning over msn.
Via lodtrækning ? :D how?
Op i min numse - Da der åbenbart er problemer med at logge på Winner Poker for mit vedkommende, går dealen videre :)
Jeg melder mig hvis der er ny lodtrækning :)
der vil spilles mtt op til 6$
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/jannik_pro/poker/results/960D6B0C75F3454AA891C3C184A2FD2C.html?t=2
Den kan ikke tracke min betfred fordi jeg ikke har spillet nok Mtt's endnu..
men bedste cash på ipoker skinnet er 18. plads til 1630$ i en mini ecoop :)
PM. for opl og så videre hvis vælges.
Hey addict...
Super frisk på mtts/sngs hvis det er muligt at spille rebuys også? (hvad vi nu finder ud af)
pm hvis interesse, ellers gl)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/statistics/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=9
Thomas
Den er lukket, men ikke udelukket jeg finder en hest mere om nogle dage.