Value better vi river her. x Speluhr virker ganske fornuftig, men hans tyske navn tyder jo på callish tendenser. Hvis vi valuebetter, hvad kan villian betale med og hvor meget skal vi smide ind/folder vi til push?
Hand T4-98182026-18, Started at 11-06-2009 03:50 (EDT)
Table 'Kisangani': 50-50 No Limit HE (TournamentChips)
Seat 2: CaptainROI (885 in chips)
Seat 3: x Spieluhr x (3.350 in chips)
Seat 7: gabdragao (1.450 in chips)
Seat 9: LilleTiger (1.815 in chips) (on the button)
*** Blind Bet Round *** :
CaptainROI : Post Blind (25)
x Spieluhr x : Post Blind (50)
Dealt to LilleTiger: J♦ J♥
*** Pre-Flop *** :
gabdragao : Fold
LilleTiger : Bet (150)
CaptainROI : Fold
x Spieluhr x : Call (100)
*** Flop *** : A♣ 10♥ 9♥ Pot: 325
x Spieluhr x : Check
LilleTiger : Bet (200)
x Spieluhr x : Call (200)
*** Turn *** : A♣ 10♥ 9♥ J♣ Pot: 725.
LilleTiger : Bet (300)
x Spieluhr x : Call (300)
*** River *** : A♣ 10♥ 9♥ J♣ 6♣ Pot: 1325
LilleTiger: ?
100$ SHturboSNG Valuebet???
Det er lidt svært at sige om villain betaler noget som helst af på river, da han passivt check/caller hele vejen. Det giver mig indtryk af enten et flushtræk eller top par med weak kicker. Da du leader hele vejen tror jeg det er standard fold fra ham på river til et valuebet fra dig, da han enten misser sin draw eller indser at Ax eller 2 mellempar ikke er nok.
Jeg tror vi kan udelukke K♥Q♥ da han højst sandsynligt så vil raise turn måske allerede floppet. Det eneste jeg kan se for mig ramme river er 7♥8♥ - jeg vil derfor hælde til check bagved.
Men jeg synes du better lidt lavt på turn? Jeg vil nok bette 400-500 for at beskytte min hånd bedre. Eller er jeg gal på den?
Eh, bet turn ordentligt og skub river? < ½ pot på et så drawy board virker meget skidt.
Jeg better relativt lavt da folk plejer at være at være ganske gode til at kyle deres draws væk og ham her ikke slog mig som en der betaler hverken flop eller turn med farvetræk.
Samt enten er jeg LANGT foran og villian har max 5 outs, eller også er jeg groft på den.
Hvis vi skubber river hvad skal villian så betale med?
Kan netop heller ikke se hvad han skal betale med hvis du skubber river!?
- Enig med <3imo der skal bettes mere på turn.
- River check fint. Kan ikke se hvor du skal hente value? Du har ikke fået ret meget info fra villain andet end han tilsynladende gerne vil til showdown med sin hånd med mindre han netop fælder dig.
som imo.. syntes du better alt for lidt på turn..
Enten sidder han med et A, to par eller draws. Han caller shove på river med en rimelig stor range.. Tvivler på at han better et misset draw på river..
Nåh de fleste vil bette mere på turn, personligt tror jeg ikke han betaler da vi så kommer ned i nu spiller vi for stak territorie med hensyn til stacksizes.
Jeg bettede 300(hvilket var det jeg mente han kunne tillade sig at kalde med et weakish es) på river han kaldte og muckede.
Hvad sad han med?
lol worst thread ever..