Da jeg er begyndt at læse igen, har jeg valgt at smide rollen ud, har så opdaget i dag, jeg stadig havde små 100$ stående vælger jeg at smide dem efter en lille staking.
Jeg er lige glad med om du bruger dem på x antal små turneringer, 1 stor, eller på cashgame bordet, eneste jeg forlanger er jeg kan se hvor de er blevet af hvis de er tabt.
Kom selv med ide'er på hvad du vil bruge dem på.
(pengene er på FTP/STARS), så husk at skrive dit nick på de sider på.
100$ stake.
uRnextIDOL på FTP.
Raket på omaha, 2 borde af 50$. Skydes de i 500$ tager du de 400 og jeg beholder de 100$.
yo!
lørdag skal jeg holde stor fødselsdagsfest, så skal bare slappe af med poker fredag aften. det kunne være nice med $100 fordelt på 3-4 tours. jeg er meget opsat på at komme langt :)
nick på stars: bigdanish
spiller ikke på tilt men er frisk på stars nick er kaktusdude og vil blive brugt til mtt hilsen kaktus
jeg er klar på full tilt hvor mit nick er fish in lake
min plan er at spille 2 x 26$ 9mands sng til en 75$token hvor vidst jeg vinder den token, spiller jeg en 75$ 9mands hvor man kan vinde omkring de 350$
med de andre 48$ vil jeg spille 4x11$ mtt
så i alt gir det 96$, og jeg vil starte så hurtigt så muligt og holde update på pokernet :)
Hej Sander
60 på stars til 4.40 180 mands sng + enkelte mtt
40 på Tilt til mtt og daily double
stars nick hitmanherman
tilt nick polabba
"jeg er meget opsat på at komme langt :)"
Hmm - det tror jeg sgu ikke han regnede med ;-D
X
På stars
Riverhunt ville bruge halvdelen af dem på sattelitter til større tur med den første iaften på pokernet wcoop til 22$ med 5 sæder added.
så ville der blive brugt sattelit til millionen og daily eighty grand.
de sidste 50 ville blive brugt til mindre mtt med buyin på 2-11$
er klar på Stars, nick: Ploven13
spiller til daglig 100$ sit and gos(tjek evt. sharkscope for stats) og PLO.
ville bruge pengene på en omaharaket startet på PLO 200, men kan sikkert også overtales til at grinde nogen sit and gos, hvis du hellere vil ha det...
på stars ville jeg spille 20$ rebuy med 1R1A mega value tour med cirka en 200-300 med hver gang... Resten af pengene ville gå til 3$ rebuytour 35k gtd.
Da jeg for et par måneder siden skulle i gang igen, valgte jeg at blive staked, har så lige kigget mine pms igen efter dem der stakede mig, så jeg kan give dem lidt igen, faldt derfor over denne pm.
26-02-2008 19:09 kaktusdude stake
shipper pengene i aften, har ikke helt styr på hvor mange der egentlig er men burde være meget tæt på de 100$
PM - men kan se du har valgt...
GL med det :-)
takker sanderm sender dig en pm når jeg har fundet ud af hvad jeg vil spille
tror det var det bedste valg.
kaktusdude har vist meget godt spil og har tjent godt hjem til diverse stakere. gl med projektet
takker chmpen85
luk dine øjne kaktusdude (ved ikke om du kan tåle for meget ros)
Må erkende at jeg havde lavet samme valg :-)
GL kaktusdude
quark går nok men det forpligter jo så også
hermod@
syntes du ikke du leger med ilden min ven hehe
hehe no way når jeg er startet med at arbejde igen om 14 dage er jeg frisk på en 500$ heads up
takker spiller måske senere ellers først i morgen skal lige væk fra pcen et par timer