Disclaimer: Følgende beretning er sand, men uden for AL SUND FORNUFTIG BANKROLL MANAGENEMENT!!. Jeg kan ikke oplyse hvilken side jeg har spillet de fleste af mine tours på desværre, den kaldes XX. Dem der kender mig ved hvilken side jeg snakker om:)
Min Vildeste Uge
Lørdag:
Bankroll 5000 kr i lommen og 900$ fordelt på stars, mansion og XX. Samt 1100$ i udestående gæld (folk der skylder mig).
Jeg spiller 2000kr highroller i forbundet, kommer på FT, men taber et coinflip og er ude. Drikker mig stiv, tager på date, skrider fra min date, og får en kæreste i stedet:)
Søndag:
BR: 2000 kr i lommen(byturen var dyr), plus gæld og 900$.
Dårlig dag, jeg taber alt hvad jeg rører ved, og spiller for høje tours, ryger ned på 400$
Mandag:
Jeg taber mere endnu, er nu nede på 55$ på mansion, 4$ på stars og 65$ på XX.
Tirsdag:
Jeg ringer til en kammerat og siger at i aften er det sidste skud jeg har i mig, ellers må jeg få mig et arbejde igen, efter at have levet af poker siden december. Smutter på netcafe med ham, og sidder og spiller lidt småting. Vinder lidt SnGer, men går lige på på XX. På mansion vinder jeg en 10$ SnG så jeg har 100$. Jeg ser der et et cashgamebord på tilt (avr pot 50BB) så jeg sætter alle 100$ ind (skrub herfra og ned!). De bliver til 350$ på en halv time. Nice. Jeg casher ud til neteller, og overfører dem til XX.
Onsdag:
55$ på mansion og 350$ på XX. Jeg spiller lidt SnGer og en 50$ MTT på XX, hvor jeg bliver nr. 2 (1500$!), jeg spiller omaha 1$/2$ på siden, med et overskud på 500$. Jeg får rakeback på XX for 450$, og da dagen er omme (12 timers spil) har jeg 2700$ på XX.
Torsdag:
2700$ går på arbejde. Først vinder jeg en 10$ rebuy, der giver 1000$, wee. Så spiller jeg mere omaha, med 400$ overskud. Og så spiller jeg en 30$ rebuy 18.000$ guaranteed, som jeg bruger 180$ på. Den vinder jeg efter 4 timers spil, og er nu 5400$ rigere. BR nu: 9.500$, 1500kr i lommen, en ny kæreste(obv en del af BR) og 1100$ i udestående gæld.
Fredag:
Tjah... nu må vi se :-P
----=----
Dont try this at home! Det var bad bankroll management der fik mig ned i knæ (sammen med badbeats obv), og heldigvis (!!) det samme der fik mig op igen. Kan kun anbefales med sikkerhedshjelm og airbags.
Mvh. en comhood fuuuuuld af skruuuuuuuuuub!!
Ps. Pas på, jeg er varm :P
100$ til 10000$ på to dage:) skruub
Nice...der er intet som et tilt limit rush i ny og næ :-D
Har desværre været colddecked siden mit "500$ til 24.000$ rush på 4 timer" for et par uger siden, men fik da lavet 80$ om til 1.100$ på Stars i går på et par timers spil...:-)
Hvis jeg var dig ville jeg spille NL10000 i dag.
GO GO GO!
nice m8, kan se hvem der giver omgange næste gang jeg er på øen.
Well, hvis nu det går i dammen idag og du skal ud på arbejdsmarkedet, så vil jeg da foreslå dig at sende en uopfordret ansøgning til stilling som økonomichef i DR-byen. De har vist lidt den samme opfattelse af tingene derude....
"en ny kæreste(obv en del af BR)"
Omvendt. Med en kæreste er din roll faktisk i minus allerede, bare vent...
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Her er jeg så for en gangs skyld enig med Dokkedal.
I en ren EV betragtning, er en kæreste uden tvivl -EV for ens poker bankroll.
Direkte:
- hun skal have procenter af ens winnings (men dækker ikke tilsvarende ind når man taber)
Indirekte:
- man får spillet langt mindre poker, da der pludselig også skal være tid til at hygge (som om 5 online tours og Champions League på fjerneren ikke er det DOH!), gøre rent, besøge familie o.lign.
Men nu skal alle beslutninger jo heldigvis ikke træffes ud fra, hvad der er +EV eller ej for ens poker bankroll.
gøre rent, ????? Det er jo derfor man får en kærste, så man ikke skal gøre det længere.................
Den første der skriver:
"@Gene
Hygge med kæresten?
WTF???! Det betaler man sig da fra..."
får en ordentlig en over nakken!
@Gene
Fristende at skrive, men omvendt kan man betale sig fra de ydelser som kærester normalt giver en...;-)
@Gene
Hygge med kæresten?
WTF???! Det betaler hun sig da fra..."
"tager på date, skrider fra min date, og får en kæreste i stedet:)"
Vi heller høre lidt mere om dette ????
Snoogs
og denne post er værdiløs uden billeder af daten og den ny kærste
@ all
Loool
@ Noahemil
Dobbelt lol!
Glemte lige at smide nogen props ud til nogle af mine homeboys, de kommer her:
Carl Hostrup: For at indvie mig i internettets mysterier, lære mig at spille SnGer, og for rakebackaftale
Bajawa: Lidt omaha-tricks (lidt er også godt, thx m8)
Ota_Solgryn (i kender ham ikke): For at forbedre mit MTT spil drastisk! Dobbelt thx m8!!
Ang min kæreste, tjah, jeg er vidst kommet til at love noget med en dyr restaurant, teaterbilletter mm.... Så i har vidst ret:)
Ps. For at beskrive hende kort, kan jeg sige at den date jeg var på tidligere på aftenen, var en fotomodel, men hende her slår hende med flere længder:)
dyr restaurant m.v.
Det første du skal teste er så gu da om HUN kan lave mad!!!!!