100$ åbent program for en habbil spiller, dit mål er at få dem til at yngle CG/tour etc.
50/50 BI
100$ weekendspro/raket
Jeg spiller gerne 7-stud 0.25/0.5 :) - men ikke sikkert de så yngler helt hurtigt nok? :)
bliver desværre efter 17, da jeg leger IT doktor for store søs indtil da ;)
oki så sletter jeg mit indlæg:) må der laves masser dulz.. GL og god weekend..
TUT TUT
Se det er god lir Atilla =)
Slå weekendraket op i ordbogen og du vil finde mit navn. Det har jeg praktiseret utallige gange.
4 borde $25 på NL50 eller 2 borde på NL100 og så ellers grinde derudaf.
Min bedste raket?
Der et både store og små, men de små jeg helst taler om.
70 fpp ~ +900 dollars på 5-6 timer.
$100 ~ $2500 på 3 timer
PM hvis interesse.
Giver den gerne et skud.
Modellen ville være, at spille kvals til de store tours(WU, SM osv)
Kvalle til nogle stykker, og så selvfølgelig tage dem ned..
De nemmeste 100.000$ du nogensinde har tjent.
Nick: windfelddk
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/WindfeldDK/poker/statistics/402C2A82B29B449987E6D6207D09FAE5.html?t=8
Granaten11 er klar på en 25$ rush poker raket... blir nok plo25...
lavede 25$ om til 200 den anden dag for jamesbon, tog ca en halv time :D
Jeg er evt klar på følgende raket:
Jeg spiller 9 mands turbo sit&go's 10-12 ad gangen.
Når jeg har 10-12 oplæg til det næste niveau stiger jeg der.
f. eks. starter med 12x $6.5 sit&go's. Kommer jeg op på $160 går jeg op på $16 sit&go
Det skal siges der kommer ingen tour-id da jeg ikke kan nå det da jeg tilmelder mig 10 ad gangen.
Det er en raket der bliver god ♥
blend84
Det bør give ekstra point at være den første nogensinde der foreslår en 7-stud raket :)
Jeg vil da også lige smide et forslag.
Jeg vil spille sats for det hele. Alle former for sats må tages i brug for at får kørt vores T$-rulle op.
Med startrulle på $100 må der max. spilles sats til $16.50.
Vundne T$ bruges på stort program som jeg laver fredag, lørdag og/eller søndag. Programmet strikker jeg selv sammen, når vi ved hvad vi har at gøre med.
Smider ikke min sædvanelige OPR, da jeg i dagens anledning har lånt denne:
officialpokerrankings.com/pokerstars/gboro780/poker/results/B806D6C4AE104EE7832D36D90A2E468A.html?t=2
Nick er dog stadigvæk Nikolaj87
Grundet dejlig gode foreslag håber jeg i kan vente lidt med svar. En 25$ raker er dog fyret af til dig indtil videre granat. Kigger på resten og vælger minimum 1 af jer.
Moffa123 er klar på nogle 45 mands sng. Starter med $6,50, når start rulle er doblet, sykker jeg op til $12, og så tager vi den derfra :)
Moffa123
officialpokerrankings.com/pokerstars/Moffa123/poker/results/6DDDFCAF5AC642DF96157D631D3103AE.html?t=2
tytytytyt :) skyder den afsted senere :)
Er klar på 7.7 $ turbo med 180 og senere 12 $ turbo.
Nick´: mullemand111
officialpokerrankings.com/pokerstars/mullemand111/poker/results/A2DF8D4D59844DD880244DCCD31EE220.html?t=2
blend84 du er på, kan du lige give en tilbagemelding om hvad du vil have af indkøb (op til 100$)
@AtillaWP
jamen som sagt vil jeg da gerne have $100, men starter med $6.5 9 mands sit&go turbo ligemeget hvad, og komemr jeg på $160 ryger jeg op på $16 sit&go's
Jeg skriver self hvor mange sit&go's jeg har spillet, men ingen tour-id, da jeg ikke kan nå det når det skal være en raket.
Granaten Moffa123 og Blend84 valgt. Ville gerne have valgt windfeld også men laver samme prjekt i morgen. God skrub alle. Shippet 100$ til dig blend.
Og self ingen IDs når du multi tasker. Det er 97% af grunden til jeg ikke søger stakes her på forumet tit.
Hvis du søger en hest mere, er jeg klar på NL50$ HU (hvor jeg er reg) - er brandvarm PT. - 28 BI+ de sidste 5K hænder.
Kan godt smide OPR eller CG stats eller hvad du nu ønsker :)
Var egentlig også tiltænkt i morgen. I aften står den nemlig på rødvin, god mad, byen og forhåbentlig masser af kønne damer.
Ønsker dig held og lykke med dine heste!
God weekend
Grundet at jeg har travlt med at være NL100$ reg på det sidste, så har du nok ikke rigtig set mig så meget herinde, men jeg har været herinde en del før i tiden (og tjekker også herinde dagligt)
Ok guys, ny Vildhest i morgen. Windfeld i hvertfald på hvis interesse i morgen. Go' fredag fokes.