Nogen med herfra?
100K (AP)
super start jeg lige har fået/ NOT... mine AA, tabte lige til et set...tabte heldigvis ikke så meget
Bord 20: nick Regton
GL til dig.
Det er en super struktur på turneringen !
Den bliver lang...
Jeg er osse med. Der er ikke rigtig sket noget endnu.
Nick: Chip Galore :)
GL guys!
Det håber jeg sku at den gør, tar det lige lidt stille og roligt nu er på bord 34
AAAHHH
1 Hånd spillet og dobling med set i 9'ere mod bordets største donkey .
lol, det holdte ikke helt det med at ta det stille og roligt....ude med JJ på et 10 højt bord...guess what han havde set :-) Det er helt vildt så mange set der har være på mit bord.....well nevermind
ØV -- surt malaelan.
Ja, der bliver set-minet seriøst. Jeg var lige i en hånd med 44 mod 55 og 99. Heldigvis ingen set, så jeg slap jeg billigt.
Absolute-poker-softwaren er bare så grim at jeg ikke kan holde ud at spiller der. Tilgengæld var de der Absolute-rulleskøjtepiger på messen i forbindelse med WSOP rigtig lækre! :-)
Nå, men held og lykke til jer alle!
"Absolute-poker-softwaren er bare så grim at jeg ikke kan holde ud at spiller der."
Helt enig, heldig vis kan man lægge andet table skin på !
Det må man sige....næste gang jeg spiller den, så sidder jeg ude den første time, så er der da chance for at jeg holder lidt længere:-)
Min tur: AHHHHHH -- Dobler med KK mod en gut der rammer Q med sin AQ på turn og, han kan heldigvis ikke lade den gå! :D
Tog lige en stak mere med toppar og flushdraw.
AAAHHHH
AAAHHHH
Stackede lige en mere.
22k og 2. plads
NHs c_hope!
FOR FANDEN DA!! Hvorfor kommer der ALTIIID ace-high flop når man sidder med KK??? Var ellers oppe mod AQ og QQ. Den kunne ellers nok have skæppet godt med et mere ragged board.
ja dejlig pot
TT mod K5 - all in preflop med en average stack
Er jeg den eneste der ikke syntes softwaren er grim?
Er også med, bare gået lidt ned af bakke, ligger på 6k nu.
nick: kritho - samme bord som chip galore..
lol -- jeg har en sitout lige til venstre for mig, og mine kære "medspillere" folder den til tider over til mig når jeg er i SB, således at jeg ubekymret kan samle BB og ante op :)
2.5k..
kaldte en all in fra knappen med 7Q, sb sad ude, han viste 7k som holdte..
også en weak blind "kamp"
puha det bliver en lang aften...
du kalder et all in med Q7 ???
c_hope, nu lader jeg bare som om jeg ikke har set dig gøre det..
1400 i 3k pulje fra en der tydeligvis ikke er stærk..
Bare uheldigt jeg var domineret.. kunne ligeså godt have været foran
@c_hope -- jo længere jo bedre! :)
Har lige kørt et par espresso'er ned, så hvis ellers kortene vil, er jeg med til den "bitre" ende.
@kristiantho.
Jeg kan finde på at pushe med alt muligt skum, men at kalde, det har du sgu aldrig set !
Du konkluderer at Villain ikke er stærk. Hvordan kan du vide det ?
c_hope:
Fordi alle med nogensomhelst pokerhjerne skubber der 100% af gangene med any 2.. hvis han er stæk er det bare heldigt..
Stacker:
den sidste time var ikke en af mine stolte tider.. Men surt ikke at komme ramme med AKs mod QQ når man nu kunne blive 4-doblet..
c_hope:
Fordi alle med nogensomhelst pokerhjerne skubber der 100% af gangene med any 2.. hvis han er stæk er det bare heldigt..
Stacker:
den sidste time var ikke en af mine stolte tider.. Men surt ikke at komme ramme med AKs mod QQ når man nu kunne blive 4-doblet..
@kristiantho.
Der skal jo en stærkere hånd til at kalde end til at pushe.
Din hånd er skod, lad den ligge, og gå selv i gang med stjæleriet....
Bvadr -- er blevet kort og får intet at spille med. Jeg bliver snart nødt til at rykke med any two.. :(
*SUK* -- ja så var det tid. Skubber med 77 i MP, og NATURLIGVIS sidder QQ efter mig.
Nr. 141 :(
i 54K efter monster stød :-)
Sygt skrub
5*average 3 timer inde i en turnering.
DET kan IKKE lade sig gøre !
c_hope:
Det er sjovt tilskuerne altid har så mange gode ting at sige om dig og brormand når i spiller.. lol
Hvis jeg havde 1$ per gang de har kaldt jer for donk, så ville jeg jo være millionær :)
lol.
Ja railbirdsne forstår ikke dynamikken i det aggresive spil.
Hostrup galoperer jo afsted... Har 172K nr 2 har 130K og avg er ca 34K! (bare lige lidt update for dem som ikke følger med :o))
GL Carl
/Allan
Er det på Absolute?
EDIT: NVM
Du mangler da heller ikke held...
dine dårligere hænder rammer, og dine bedre hænder holder.
Hvilken tour? Kan ikke finde en 100K gua.
@Tinakryds
100K weekly Pro Bounty (1227640)
Og kan fortælle at Hostrup har 259K, nr 2 har 129K og avg er 45,5K! Så han ligger godt til, den gode Carl :o)
/Allan
thx freddy
Ty Ty, your a great man.
HELT UFATTELIG SKRUUB DER CARL!!!! :) :) :) Q5 mod KJ -- du rammer naturligvis!
skillingerne kommer jo først ind når jeg har ramt. Han har K høj, jeg har toppar !
5*average LOL
A8 vs A10...
Endnu engang godt ramt
6*average 25 mand tilbage aaahhh
go go go Carl -- top 5 ellers bliver vi skuffede!! ;)
Lige nu ser det ganske lyst ud -- de korte stakke drysser hurtigt ud nu.
lol -- ham der "Nurse Bob" på tilskuer rækkerne er godt ond i sulet.
Nurse bob er nu god nok... har spillet mod ham/hende mange gange..
Han skal bare lige bede en af lægerne om at fjerne den kæp han har oppe i røven..
Nice pulje du lige hev hjem med Ah 10h vs As Jc tror jeg vidst nok det var. Nu tager du den hjem =)
1000k
wft
@fedling.
Skillingerne kommer jo først ind når jeg har ramt :-)
c_hope,
Ja lagde jeg selvfølgelig også mærke til. I modsætning til en del i chatten, som virkelig for tudet igennem. Nogen du har busted tidligere i tuneringen hehe?
@fedling
Mange !
Hold os opdaterede med et FYLDESTGØRENDE referat!! KOM SÅ :-)
Kom så blev der sagt!!
Held og lykke Carl! :-)
Kom så. Carl
Og så må du godt lige tage lidt skrub med på onsdag. :-)
Tillykke med Sejren.
HVAAAAAAD???? FORTÆL!
Dér!
Vandt Carl? Hvor meget gav det Carl?
Magen til held har jeg dog aldrig set før, det var dog helt ekstremt...
Men tillykke..
tak til alle
@kristiantho.
Sådan er det når man skaffer Absolute kunder....
Nej spøg til side.når man spiller finalebord med en samling tørfisk, skal der spilles aktivt, og når man så bliver reraiset må man kigge på potoddsene.
Hver 3. gang ca. rammer man så, og kan tage en mand ud....
c_hope:
Nu taler jeg ikke kun om FT, jeg siger heller ikke jeg er uenig, jeg siger bare at du ramte rigtigt godt..
Det må du vel også have lagt mærke til ...
lol@Kristiantho