Hey Pokernet håber at få lidt feedback på hånden: Mit table image har været utroligt lag, raiser masser af hænder i og ud af position.
Jeg arbejder hårdt for at opbygge en stor stack (målsætning)- Det virker som langt de fleste ved bordet ikke har meget erfaring med postflop spil og dermed er jeg istand til at tag en masse uncontested pots ned med air i position.
Til hånden: Mit read på de to villians i hånden er at de gerne vil deltage med en wide range mod mig. fordi det muligvis er begyndt at gå op for dem at jeg raiser ret light.
Jeg Checker hånden for potcontrol/ mix up af std c-betting og for at se hvor jeg står hen skulle en af de to villans stik ud (betsizing).
Hvad er jeres mening om hånden?
** Hand # 3566171879 starting - 2010-10-10 21:12:17
** 100,000 GTD SUNDAY REBUY[3652980]:Table 11 [Multi Table Hold'em] (150|300 NL - MTT) Real Money
Young_Don sitting in seat 1 with 4187.50
f0xxxyx sitting in seat 2 with 11365.00
Tobi sitting in seat 3 with 2094.50
Hero sitting in seat 4 with 5599.00
trevent sitting in seat 5 with 3996.00
dpdp sitting in seat 6 with 4260.00
adir sitting in seat 7 with 6418.00
joocs sitting in seat 8 with 7910.00
KaMpAmBa14 sitting in seat 9 with 5670.00
CrazyEfe sitting in seat 10 with 6500.00[Dealer]
Young_Don posted the small blind - 75.00
f0xxxyx posted the big blind - 150.00
** Dealing cards to Hero: Q♠, 9♠
Tobi folded
Hero raised to 444.00
trevent called - 444.00
dpdp folded
adir called - 444.00
joocs folded
KaMpAmBa14 folded
CrazyEfe folded
Young_Don folded
f0xxxyx folded
** Dealing the flop: 9♣, 3♥, 2♥
Hero checked
trevent bet - 750.00
adir called - 750.00
Hero went all-in - 5155.00
trevent folded
adir called - 5155.00
adir shows:
** Dealing the turn: 7♥
** Dealing the river: J♦
adir wins 12617.00 from the main pot
100K Boss Spew eller Power Poker?
Jeg hader det ikke... Dog kan man sige at lige udover farvetræk bliver du næppet kaldet af dårligere handsker, og der er vel like ingen kort du gider se på turn... Så tror bare jeg laver et std. bet/call her givet dit image.
Eftersom de to villains er tænkende og justerer deres spil efter din brede range, vil jeg mene det også er interessant for os at vide hvordan du spiller postflop.
Du nævner at du har akkumuleret meget med air i posistion, men vi er som sagt ude af position her. Hvordan har du spillet dine boards EP?
Uden denne information vil jeg dog mene at du er ude i noget spew i det du gør din hånd til en "all or nothing hånd" hvilket du vel ikke ønsker, når nu din edge ligger i postflopspillet.
---
Du får dem til at folde = du stiger til 8k.
VERSUS
Du bliver callet af en bedre handske, har ingen outs og er ude af turneringen eller lowstack.
---
Q9s burde aldrig spilles for stacken som top pair med mindre du mener at være god. Det ved du ikke her.
LOL
@OP
Har meget meget svært ved at forstå, hvorfor du ikke cbetter? Giv dog dine modstandere en mulighed for at lave en fejl i stedet for at lave din hånd om til et bluff. Cbet/call imo.
Tak for feedback gutter:)
Kan godt se der er enighed om at et c-bet er den bedste linje her. Jeg forsøgt at mix mit spil op med et check! Normalt vil jeg C-bet på det flop.. Så ved godt linjen i hånden er ret underlig.
Jeg har utroligt svært ved, at sætte de to villains på en range der har mig slået her. Når jeg tager preflop action/ håndens historie til analyse. Derfor mit "Squeeze shove". Det er måske et stærk spil der virker som en slags semi bluff?
Det virkede som en super god spot i situationen: når jeg tænker på villian 1. flop bet og villian 2. flatcaller.
Havde Villian 1. en anden betsizing på floppet kunne jeg sagtens havde foldede idet jeg havde ingen intention om at peel en af med Q 9 OOP. Eller havde villian 2. raisede havde jeg også snap foldede.
Bordets dynamik og historik gjorde at det virkede som en god spot.
Nu kan jeg bestemt se at jeg tuner min hånd til en bluff med mit shove.
Men skal stadig justere mit spil og arbejde på mit tour game. Så jeres indlæg er til stor hjælp.