Der er en $100.000 Guaranteed MTT på Battlefieldpoker i aften kl. 21:30.
Buy-in er $50+5. Unlimited rebuy den første time og et add-on.
Jeg er på - nick er nyb_nyb.
Andre?
- Nyblom
100k Guaranteed på Battlefield
@malaelan
Okay, jeg har bare ikke spillet så meget på prima, men fair nok :-)
Nå, så røg jeg lige ud som nr. 145. 130 fik penge. Havde AKs UTG og 10 x BB, så jeg gik all in. En short stack pusher også med 99. Jeg rammer ikke og har 2500 tilbage, med blinds på 500/1000.
Et par hænder senere raiser CO (som han har gjort så mange gange), jeg har A9 på button og caller/går all in, men SB pusher for 20k mere og viser JJ. 666 A J - det var det.
Knap så god start på den der $12k guaranteed. Første hånd: Alle folder til mig og jer sidder på button med AK. Jeg raiser til 100 og BB går all-in, jeg caller og han viser KK. Så må jeg vel bare tage et lille rebuy. :-)
Ja, du var lidt heldig der - nice. Det var i hvert fald lige hvad du havde brug for. Du var begyndt at blive short.
Ved ikke om jeg skal sige tillykke, men godt spillet så da. Ærgeligt det ikke blev til mere.
Det var udmærket, jeg var shortstack gennem lang tid i starten af turneringen, og jeg kunne ikke vente på en bedre mulighed da jeg fik den hånd. :)
Takker.
Var godt nok langt nede på et tidspunkt, men så fik jeg KK, AK, KK, AK og JJ lige efter hinanden. Fik dog kun action med JJ og en tiltrængt double up mod AQ.
Så blev jeg blindet godt ned igen til ca. 13k med blinds 800/1600, og samler omkring boblen TT op og får endnu en double up vs. AK.
Ligger lige nu nr. 13 med 31 tilbage. Penge til top30.