ja, jeg har vundet en plads i min største tounering nogensinde, hvordan forbereder jeg mig bedst? det er den 31 maj, så der er endda tid til at læse lidt. Kom med fif, gode råd og alt hvad i ellers har. Syntes specielt final table kan være svært, hvilke kort SKAL man bare spille?
100k seat vundet - hvad nu?
"Syntes specielt final table kan være svært" - man har nok store ambitioner hva'' ;-)
Nå, til det seriøse.
Spil det spil som bragte dig videre. Der vil være massere af qualifiers ligesom dig, så lad være med at frygte niveauet alt for meget. Er det en deepstack, så giv dig selv lidt mere tid til lige at vende dig til tanken om de store penge etc., før du giver dig ud I at smide halvdelen af stacken væk på et åndssvagt bluff...
Men derudover tror jeg det vigtigste er ikke at spille scared!! Alt for mange kramper til, og tør ikke tage de chancher der nu engang skal til, når man spiller meget over limit, så efter en tilvænningsperiode i starten, så løs lidt op, og spil som du plejer...
Læs naturligvis gerne Harrington on hold''em 1+2 hvis du virkelig har tid til det....
Og så nyd det!!
Held og lykke herfra :-)
300 EU buy-in, 100k Guaranteed, b2b
5000 startstack
15 min blinds
Blinds:
15/25
25/50
50/100
75/150
100/200
150/300
250/500
350/700
500/1000
750/1500
ovs.
Dermed vil den være meget deepstacked i starten, men med rimelig stejl blindstruktur.
Det er for sent for mig til at komme med råd, så det må natteravnene klare.
@Megholm!
Første og fremmest tillykke !
Jeg vil mene at du bare skal spille dit spil som Jungleras siger, tight som en jomfru i starten og hvis du kommer over mellemfasen i turneringen og ind i slutfasen så skal du ud og vise ,hvem der bestemmer ;-).
Sluk telefonen ,tv''et og send kone hjem til en veninde og fokuser på spillet.
It''s only a bluff if you win...
@megholm
At udvikle sig som poker spiller er en lang learning by doing (+ det man kan læse sig til) process. Selvom en række top spillere postede en masse guldkorn i denne tråd, ville du nok som nybegynder have svært ved at implementere disse ting rigtigt i dit game. Faktisk ville mange avancerede koncepter nok skade dig game mere end de gavner.
Så jeg vil sige som flere andre i denne tråd. Bare gør som du hele tiden har gjort og reflekter løbende over, hvad der virker for dig, og hvad der ikke gør.
/Mikael
Har selv prøvet at have sådanne tanker.
Spil dit eget spil, det spil du kan. Det nytter ikke noget at du pga præmiestørrelse ændre dit spil.
Spil aggresivt når du har de gode hænder, lad vær med at tro at niveauet er alt for højt. Især når du rammer, så bet eks mere end normalt, og undgå for så vidt muligt at give modstandere billiger kort til eks str8 / flush. Hvis de vil gå efter dem, skal de sgu betale ;.D
Som sagt tidligere er der en masser qualifiers som dig med.
Anyway good luck. Og husk at der kommer altså også bad beats i større MTT !
Xsuited
Jeg vil forsøge at spille mit eget spil, et godt råd, så tak for det. Med final table mente jeg selvfølgelig generelt, i denne tournering forventer jeg intet og håber på det hele. Tak for inputs, skriver lige herinde hvordan det gik... ihvertfald hvis det går godt!
ManCini, jeg går ud fra at det kun gælder final table så?