Aner intet om villain. Han har spillet 20/20 over 35 hænder. Jeg tror det er den anden hånd or so, jeg spiller ved bordet.
***** History for hand R5-12418775-171 *****
Start hand: Sat Dec 26 17:54:58 GMT+0100 2009
Table: Arlington [12418775] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $0.50/$1, Real money)
Seat 10: RuumaRami ($100.50)
Seat 1: Hero ($110.80)
Seat 3: 84crysalyde ($83.70)
Seat 8: DpoBocekHuna ($106.65)
RuumaRami posts small blind ($0.50)
Hero posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [J♣, Q♠]
84crysalyde folds
DpoBocekHuna folds
RuumaRami raises $2.50 to $3
Hero calls $2
--- Dealing flop [T♣, 7♠, T♠] pot = 6
RuumaRami bets $4
Hero calls $4
--- Dealing turn [8♦] pot = 14
RuumaRami bets $8
Hero raises $25 to $25
Comments?
100NL: Bluff turn i blind battle?
Ville aldrig opsøge et sådan spot efter så kort tid ved bordet og med så lidt info. Muck floppet.
Altså idéen er fin nok, men du ved intet om manden.
Du ved ikke om han barreller any two her, eller om han aldrig barreller paired boards med air.
Altså hans bet på turn synes jeg virker ret svagt(lidt over ½pot) og jeg kunne sagtens finde på at gøre det samme som dig(selvom 8♦ måske ikke er verdens bedste 2barrel kort og villian derfor ofte har noget), men mod en så lille sample folder jeg og venter på jeg får en større sample så jeg ved hvad hans 2barrel% er..
Kan bedre lide at 3 bette her.. preflop altså. For at opbygge noget frækt dynamik .
Oh well. Ingen interesse. Villain callede turn. Jeg klonkede en 9'er på river og villain c/c mit shove med J9o. Run better imo:D
Vores analysekategorier er vigtige for, at alle debattører på PokerNet kan udvikle deres pokerspil optimalt, og derfor er der specielle regler for disse:
1. Alle hand histories skal indeholde pot størrelse, farveikoner, reads og anden information, der hjælper i analysearbejdet.
2. Der er intet krav om, at man skal være på niveau med en professionel pokerspiller for at kunne deltage i analysekategorierne, men alle indlæg skal være uddybende og velbegrundede. Kommentarer som "Fold pre-flop" eller "Enig med OP" kan blive slettet, hvis en moderator mener, at de ikke beriger debatten.
3. Overholder man ikke analysekategoriernes retningslinjer, så kan man få fjernet sin adgang til at skrive i disse kategorier.
@ joonas
Så kan han sgu da lære at mose turn. Som om jeg bluffer river her.