100NL: Er jeg for stor en station?

#1| 0

Ingen reads. Fisken har lige sat sig og poster obv. med det samme. Jeg formoder derfor (med hans stacksize in mente), at han er mere eller mindre 100% retarderet. Er det for tyndt at betale af på river? Jeg ved sgu ikke rigtig, om turn er ret fedt, men jeg forventer han peeler floppet med en masse overs, gutters etc.?

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, July 19, 09:12:49 ET 2010
Table Monroe (Real Money)
Seat 7 is the button
Seat 8: gotemnuts ( $111.25 USD )
Seat 1: chicken kiss ( $100.00 USD )
Seat 5: tasos79_x ( $63.20 USD )
Seat 6: futballcsill ( $67.00 USD )
Seat 7: Hero ( $100.00 USD )
gotemnuts posts small blind [$0.50 USD].
chicken kiss posts big blind [$1.00 USD].
futballcsill posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 8 9 ]
tasos79_x folds
futballcsill checks
Hero raises [$4.00 USD]
gotemnuts folds
chicken kiss folds
futballcsill calls [$3.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 4, 5, 2 ] pot = ca. 9.5
futballcsill checks
Hero bets [$6.00 USD]
futballcsill calls [$6.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 2 ] pot = ca. 21.5
futballcsill checks
Hero bets [$16.00 USD]
futballcsill calls [$16.00 USD]
** Dealing River ** [ 9 ] pot = ca. 53.5
futballcsill bets [$41.00 USD]
Hero calls [$41.00 USD]???

19-07-2010 23:34 #2| 0

Jeg tjekker turn bag og folder river.

Jeg barreller kun turn imod formodede tards med obv scarecards, og 2eren blanker jo totalt. Det er muligt at han peeler floppet med overcards, men han ccaller ikke to streets med overcards for saa han tyre stange river imo.Selv med 9x haender checkcaller de oftere river end donk-smaakager den.

19-07-2010 23:38 #3| 0

Mange af hans draws indeholder alligevel et par på floppet og du kan ikke forvente han folder Ax på turn - det eneste du nærmest håber på ved at bette turn er at han har callet to broadways uden farvetræk.

Hvad mener du selv at han check-caller 2streets med og så leader her som du slår? Stort set alle hans draws completter, og selv hvis han har haft en gutter eller OESD her har han jo rigtig tit samtidig haft et par ved siden af, det er ekstremt atypisk at fisk laver SDV om til bluff, jeg folder stort set altid her.

19-07-2010 23:40 #4| 0

Uden nogle reads skal den foldes 10/10 gange..
Selvfølgelig er der nogle donks der kan floate og så smide et bet ud på et scary rivercard.. Men hvis du ikke har set noget der tyder på dette så er det klart mest profitabelt at smide den..
Ja.. Du rammer toppar på river.. Men når en formodet donk/callingstation kalder flop og turn og når han donkbetter et fuldendt flushdraw så er toppar sjældent godt nok..

Ergo skal river ikke betales af på..

Mht turn så har du ret i at disse typer nogle gange tager et kort af med overkort.. og så smider de normalt på et turnbet... så det kan godt forsvares.. Men stadig husk ikke at få en alt for høj blufffrekvens imod disse typer.. Det kan ikke betale sig i længden..

20-07-2010 00:01 #5| 0

1. Dont bluff A-gutter boards vs fisk
2. Hvis du bluffer, så skyd 3 streets (obv ikke aktuelt her)

Som spillet, er call ok, men det kræver i virkligheden et read om hvad han gør på river. Jeg ser spillere der bluffer sådan her, og folk der spiller deres draws sådan, så før vi kan afgøre hvor ofte fiskebassen gør det, er call ikke en katastrofe...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar