Da jeg er blevet træt af river stars, leder jeg efter et nyt site.
Action på 50-200NL
Mulighed for at resize bordene
Evt rakeback
Findes det, hvis det ikke skal være party eller stars?
100NL hvor?
Prøv det nye Pokersaints.
Her skulle du både kunne få rakeback og skattefrihed.
Det ved jeg desvære ikke, prøv eventuelt at skrive til deres support. (Har kun læst en artikel om dem, og overvejer selv at oprette mig hos dem.)
Tak for det skodko, har lige tjekket ipoker, og er blevet forelsket i deres mini-borde :)
Nu hvor vi er ved iPoker og deres mine sizeborde:
Jeg synes "get more chips" knappen er væk på minibordene....nogle der ved hvordan dette kan løses?
Man skal tjene fpp for at få cashback, jo flere man tjener jo mere cashback, dog max. 5000$.... Jeg ved desværre ikke om det er alle Ipokersider har det eller om det bare er en ny Expekt promotion...
Nå, efter at have prøvet forskellige netværk, måtte jeg indse det: tilbage til party.
Party og Stars er de eneste på nettet, hvis software jeg kan holde ud.
Så Party, here we go
Hey Eufórbos, læste lige din tråd, jeg sværger selv til B2B og er faktisk lige skiftet til PokerSaints.com, ville bare lige indskyde at man godt kan size, fungerer på samme måde som på stars, du hiver i V nederste hjørne..
TG
Nu er det jo ikke umuligt at få det unævnelige på Party hvis man ellers kender de rigtige. Ens konto er selvfølgelig bare død hvis Party finder ud af det.
@TheGrinder
Er der nogen grænse for hvor mange borde man kan spille på B2B, hvor mange spillere er der i peaktime? Og hvor store er bordene når man resizer dem helt små??
started to do some houers on B2B a while ago to try it and one thing i find irritating if you have several tables...and one for example expects you to act, you need to sort that table first before beeing able to do anything else on any other table even if it is you to act on those ones.... so if you have a quite few you need to find the one blocking you before you can move one to next one....... you get it?
not sure i can explain it better lol.....