Hello
Spillet er 6 handed og eff. stacks er 110BB
Jeg har ikke lige HH på denne, men det lyder således:
Der bliver foldet om til knappen hvor vi kigger ned i J♣J♠ og raiser til 3,5BB, villain caller i sb
Flop: 4♥ 3♠ 7♠, pot 8
Villain checker og vi std. cbetter til 6,5
Villan CR til 20, HERO??
Der har ikke været noget særlig dynamik mellem os, villan virker ikke out of line. Hvad kan vi forvente villain kan gøre dette med og er vi godt inde?
Ved ikke at 3b og idet villain ikke har gjort noget stort notits af sig selv i den korte tid, jeg har været ved bordet, kunne en evt. range, der kunne gøre dette se således ud: (?)
22-JJ,AQ-AKs samt KQs? Til denne range er vi godt 3-1 på
Hvad er jeres indgang til hans CR?
100NL JJ som overpair
kalder og hvis turn er safecard og han better så, CRAI og hvis han checker, så better vi 2/3 pot.
Hvis turn er scarecard (♠, 5, 6, 7) så folder jeg, hvis han better. Hvis han vælger at checke til os, så tager jeg et frikort, og kalder de fleste rivers, hvis han skulle bette, ellers valuebetter jeg selv, da han sandsynligvis ikk har to par eller bedre.
stats ville dog være dejlige:)
Så du vil bette 2/3 pot hvis han checker, men du vil også gerne have et frikort og kalde river - altså et frikort frigjort af dit bet?
Sorry, men ikke helt med i din tankegang :)
Scarecard: Jeg vil gerne have et billigt SD
Tror du set sets og farvetræk oftests i hans range, og også 55,66,88,99 i hans range.
Jeg shover hans raise, mange grimme kort der kan ødelægge action fra et ellers herligt stackoff af overparrene etc.
Sådan et relativt simpelt "Jeg har overpar på drawy board" scenarie :)
joonas, auto-stacker du altid af hvis du har overpar i en singelraiset pot?
Giver joonas ret i hans range. Et spot der selvfølgelig er meget readbetonet om man bør calle eller shove. Med JJ shover jeg her. Med 88 er den ret nasty mod en unknown imo.
svær at smide overpar her, men så god er jj jo heller ikke en hånd.
generelt kan han jo sidde med hvad som helst da du raiser fra knappen, og med sådan et flop ser han dig nok som et cb uden en handske.
Ville nok selv køre efter "gut-feeling" og lukke øjnene hvis jeg kaldte.
Jeg har det sådan, at et call ikke kan komme på tale. Jeg har svært ved at se, hvad det skulle kunne hjælpe os at se endnu et kort, som enten dræber action fra villain eller vores side.
Min holdning er mere push / fold taktik, hvor jeg personligt nok hælder til push, idet vi kan få betaling fra FD, løs spillet tptk og overpairs som 88-1010. QQ-AA ville sikkert bliver 3b, og set er vi døde, mere eller mindre.