100nl: Le bleuf Kinkaay?

#1| 0

Ey - speeeeeew eller nice nok?

Villian1 er god gammeldaws kæmpe nit 17/16 med cb på 93. Jeg har 3bettet ham riiigtig lystig på vores forskellige borde (folder 92% til 3bets), udover det intet specielt.
Jeg tror han har et rimeligt sygt c-betsizing tell - lavt = weak og omvendt, men det er ikke 100% bekræftet endnu.

Villain2 er også nit over 3k hænder løber han 19/16 med 3bet på 7,4 . Han raiser cbets 23%. Tror dog han har skiftet stil til mere tagish, da han spiller 20/18, 25/20 osv på de borde jeg har ham på i denne session. Han har 3bettet mig en del på vores respektive borde, ellers ikke noget vildt.

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, June 07, 11:46:09 ET 2010
Table Shanghai (Real Money)
Seat 7 is the button
Seat 1: x ( $107.16 USD )
Seat 2: x ( $232.36 USD )
Seat 4: Villain1 ( $106.55 USD )
Seat 6: Villain2 ( $276.88 USD )
Seat 7: x ( $56.07 USD )
Seat 8: HERO ( $100.00 USD )
HERO posts small blind [$0.50 USD].
x folds
x posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q K ]
Villain1 raises [$3.00 USD]
Villain2 calls [$3.00 USD]
x folds
HERO calls [$2.50 USD]
x folds
** Dealing Flop ** [ 7, 4, 9 ] pot 10
HERO checks
Villain1 bets [$3.00 USD]
Villain2 raises [$10.00 USD]
HERO raises [$24.00 USD]

:D or :S ?

07-06-2010 10:37 #2| 0

Havde vist ikke fået alt søvnen ud af øjnene!

Ser en hjerter 9 !?

Derfor, som poker prince :)

07-06-2010 13:16 #3| 0

@HakkaN187:

Repper hero bredt? I mine øjne repper han en stram og stærk range. Derudover kan jeg ikke rigtig finde nogle kombinationer af combodraws på det givne flop. Enlighten me, please.

@OP:

Det første ord, jeg tænker på, når jeg ser HH, er vitterligt: meh. Eftersom du repper sindssygt stærkt og sjældent (læs: < 1% af tiden) bør formodes at være ude i skæg i det spot der, synes jeg dog udmærket om dit spil. Spørgsmålet er bare, om du spiller sets og 97 (hvis du overhovedet caller med den PF) sådan der. Umiddelbart synes jeg, din 'historie' er troværdig, og nits skal sgu nok folde OP's tit og ofte, hvis de er tænkende. Det er dog en formodning, man langt fra kan være vis om. Derfor synes jeg, det er et noget variansfamlende spil, du er ude i. Check/fold da bare floppet. ;-)

07-06-2010 22:55 #4| 0

Ved sku ikke lige hvad en 19-16 gut skal bluffraise her, og oven i købet med en mand bag sig. De fleste folk folder sku ikke et overpar alligevel, og det er desuden svært at se, hvorfor nogle overpar han skal have, da han ikke virker som typen der flatter store PP preflop. Tror sku ikke vi ser ham folde ret tit, og dertil kommer de gange hvor villain 1 rent faktisk har en stærk hånd også, og har bettet lavt for at induce. Jeg er ret overbevist om, at det ikke er skide profitabelt at forsøge at cold 3-bette her.

Ved godt han raiser c-bets meget, men folk laver sku ikke så meget skæg i multiway pots.

08-06-2010 01:49 #5| 0

Hvis du har set dem calle ned med overpar vs cr på flop og kommet til SD, skal du nok holde dig fra det her spil. Anyway, så er det nl100, du behøver ikke bluffe ret meget i de her spots, hvis der er profit i det, er det sick marginalt

Anyway, hvis du vil lave et risky bluff, er det iø et ok board til det, du har fin equity mod en stor range og to backdoors de aldrig ser komme

08-06-2010 02:53 #6| 0

Det største problem ved linjen er, at størstedelen af den range, han raiser floppet med, peeler til dit cold3bet. Det betyder, at du nødvendigvis, såfremt dette skal være et profitabelt bluff, må skyde ca samtlige turns, og når villains range samtidig er nogenlunde stærk, bliver det et dyrt bluff.

Hvis du skal lave ballade, ville jeg foretrække at leade floppet.. Det har en del stærke backdoor outs og et par overcards der med al sandsynlighed er live, så helt galt kan det ikke gå.

08-06-2010 06:03 #7| 0

Der er ikke penge i det bluff,fold og vent på et bedre spot imo

Ellers synes jeg også bedre om at leade flop som Asger siger.

Mvh Simon

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar