Hey. Har kun 30 hænder på villain. Der spiller han 17/17/uendelig. Jeg har fået min stack ved først at vinde et flip med AK vs. QQ AI pre mod Benny. Lidt stenere stackede jeg zoltans AA i en 3-bettet pot, hvor jeg åbner UTG - han 3-better knappen (han 3-better 13% over 120 hænder). Call. Flop 26Ttt. Jeg c/c og CR en K i farven AI. Han snapper med AA uden A i farven. Poker is easy♥ Jeg ved sgu ikke rigtig med min linje her. Jeg er i tvivl om alle streets. Preflop synes jeg call er bedst, da bb er en nit, så risikoen for, han squeezer, er imo ikke ret stor.
***** History for hand R5-18211964-121 *****
Start hand: Wed Jan 27 19:18:29 GMT+0100 2010
Table: Porto Novo [18211964] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $0.50/$1, Real money)
Seat 1: Hero ($291.75)
Seat 2: awesssom ($98.50)
Seat 3: zoltanhrd ($100)
Seat 9: SickCallBeny ($110.75)
Seat 10: sillan_alla ($102.65)
Hero posts small blind ($0.50)
awesssom posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [6♥, 6♣]
zoltanhrd folds
SickCallBeny folds
sillan_alla raises $3 to $3
Hero calls $2.50
awesssom folds
--- Dealing flop [4♠, 5♦, 3♥] pot = 7
Hero checks
sillan_alla bets $5
Hero calls $5
--- Dealing turn [7♣] pot = 17
Hero bets $13
sillan_alla calls $13
--- Dealing river [5♥] pot = 43
Hero bets $30
sillan_alla raises $81.65 to $81.65 [all in]
Hero folds?
Jeg overvejede både at bet/calle $15 og bet/folde $15 på river - men kunne ikke bestemme mig for, om han var dygtig nok til at lave et overpar om til et bluff, så valgte en mellemting.
100NL: Sick riverspot?
Hmm, jeg er mest på raise flop tror jeg, fordi han shipper så mange Ax komboer ind mod os. Men call er også ok.
Jeg syns turn er fint, så han ikke har mulighed for at checke sine overpar bag.
River er desværre nok et fold, selvom jeg hader at folde i de her spots. Fold 70%, call 30%. Jeg tror han oftest han gør det obv m hus el 6x, dvs vi caller for at choppe. Jeg har meget svært v at se ham lave overpar om til bluffs her, de caller bare, fordi han aldrig forventer du folder en str.
Er godt nok i tvivl om call el fold må jeg indrømme. Jeg tror ofte vi ser 6x, men når vi har blockers, er det bare så sygt... Argh, men callet er så billigt!
True mht river, men jeg skal vel ikke bare calle, fordi min (way off?) betsizing på river give rmig liderlige odds:-)? Jeg er btw ikke så vild med at CR floppet, da vi kan få nogle retardo-beslutninger oop på turn, hvis han caller og turn siger J f.eks. Hvad gør man så?
Det er btw fedt, at du er så grundig i dine analyser.
Betsize er helt ok... Den skal obv aldrig være større, kan tale for at bette mindre, hvis du vil induce fra ngt skrald han har, plus du får flere cryings calls fra overpar.
Hvis du c-r flop og han kun caller, bet-caller vi de fleste blanke turns (selvom det sux) og tager samme linje med value-hænder frem over vs ham her. Men jeg ser meget få hænder der kun caller her, så er det enten draws vi har domineret, overpar eller Ax hænder, og lige netop m 66, er vi rigtig godt inde mod den range.
Og tak iø!
det er et virkelig sick spot..
kan ikke se hvad vi han rykker med som vi slår. Synes hans range er bred da han nok åbner semi light i pos mod dig, da han har set dig stacke af med K høj flushtræk.. Dermed SC 89+ små par som standard osv.. Jeg tror altså at han har rivered hus. men marginalt spot rimelig liderlige pot odds
folder og finder et bedre spot med mine 220 BB.
Oh har måske skrevet det forkert. Jeg havde TTT vs. AA.
"Lidt stenere stackede jeg zoltans AA i en 3-bettet pot, hvor jeg åbner UTG - han 3-better knappen (han 3-better 13% over 120 hænder). Call. Flop 26Ttt. Jeg c/c og CR en K i farven AI"
Her har jeg 10 10 for floppet topset.
aah okay,
er ikke nogen haj, men betsizes er da fine, kun river der kan diskuteres vel.. Men det er svært ikke at bette tungt for value da han kan have så latterligt mange holdings..
der er ikke meget information fra preflop spillet, og det er jo kun 100BBs på 100NL, så villain spasser måske ud. synes dog det er sjældent at 100BBs dybe villains - på 100NL - spiller fandango på den river uden at have et hus
synes det er fint spillet. Du slår intet når han rasier på river og tvivler meget på at han kan lave et overpar om til bluff.
Smider river. Jeg tror, at en pæn del af 17/17 spillere vælger, at calle en 6 på river frem for at skubbe den, og du har selv to seksere, hvilket yderligere fjerne hans str8 kombinationer. Vi skal også huske på, at vi så caller for split pot imod en 6.
Som Yarx med overpar om til bluf. Det ville være pænt crazy spil fra villain og måske faktisk lidt spewy medmindre, at han kender dig vildt godt.
Ingen andre - er der f.eks. ingen, der caller?
Haha jeg betaler og håber på en split, men jeg er også en spewdonk :)
Altså med mindre villain er helt væk, så slår vi absolut ingenting som han shipper ind på river, så hvis han prøver at bluffe os af en 6'er her er han sgu en chef. Det ligner bare så meget et klonket hus at jeg får det dårligt :D
Jeg folder river. Villain repper intet som du slår og uden at kende mere til villain er det vel ret usandsynligt at tro han kan lave een hånd med showdownvalue om til et bluff eller at han kan finde på at prøve at skubbe dig af en split. Det er der ikke ret mange på NL100 der gør/kan - der går Imo oftere weakness i den, så der bliver kaldt med marginaleish hænder.
Preflop folder eller 3better jeg i øvrigt
Oh well. Tak for svar. Aktuelt callede jeg, fordi jeg var varm. Havde nok også callet, hvis jeg havde været stuck. Villain havde QKo btw. Rimelig nice spillet af ham, omend det vel er en smule spewy mod en donk som mig.