I tråd med den anden, hvad siger i så til denne. Er det korrekt at spille turnen så aggresivt.....
***** Hand History for Game 2200949527 *****
$100 PL Hold"em - Monday, June 13, 13:24:32 EDT 2005
Table Table 36540 (Real Money)
Seat 8 is the button
Total number of players : 10
Seat 9: PeterPihl ( $146.7 )
Seat 10: k11a46 ( $59.9 )
Seat 5: tek131 ( $124.55 )
Seat 4: NLasse ( $131.93 )
Seat 7: ada05 ( $52.95 )
Seat 6: janlee ( $171.84 )
Seat 2: Buick69 ( $100 )
Seat 8: bobharper ( $67.5 )
Seat 3: khanhdom ( $76.8 )
Seat 1: superstacker ( $72.43 )
PeterPihl posts small blind [$0.5].
k11a46 posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to PeterPihl [ Ks Kc ]
superstacker calls [$1].
Buick69 calls [$1].
khanhdom calls [$1].
NLasse raises [$3].
tek131 folds.
janlee calls [$3].
ada05 folds.
bobharper folds.
PeterPihl raises [$5.5].
k11a46 folds.
superstacker folds.
Buick69 folds.
khanhdom calls [$5].
NLasse calls [$3].
janlee calls [$3].
** Dealing Flop ** [ 3d, Ts, 2h ]
PeterPihl bets [$25.65].
khanhdom folds.
NLasse: AA??
NLasse calls [$25.65].
janlee folds.
** Dealing Turn ** [ Kh ]
PeterPihl bets [$75.3].
NLasse folds.
PeterPihl shows [ Ks, Kc ] three of a kind, kings.
PeterPihl wins $150.6 from the main pot with three of a kind, kings.
100PL hånd 2 analyse
Hvorfor kun min-raise pre-flop når der allerede er så mange penge i puljen?
Mange flere penge ind pre-flop og så tilgengæld godt bette lidt mindre på floppet i håb om at få ham til at raise / calle med sine 2 outs.
Og så lad være at vise kortene, det skal de betale for at se :)
Synes at det er et meget voldsomt bet på floppet taget kortene derude i betragtning...er jo et kanon flop med kk på hånden.. Ville nok ha bettet noget mindre
På turn ville jeg klart checke... manden har lige callet et voldsomt bet på floppet, og et check af dig her vil indikere at du tvivler på at du har den bedste hånd, trods det du sidder med nuts.. dermed vil du formentlig få din modstander til at bette ud
Derudover ville jeg nok også gi den lidt ekstra gas pre
Hvorfor raiser du ikke mere preflop? Her skal du tynde mere ud i feltet, så jeg synes du skal re-potte den.
På floppet vil jeg bette mindre. Du er i situation, hvor du enten er foran (og modstanderen maximalt har 5 outs) eller langt bagefter.
På turn skal vil jeg også bette mindre; samme begrundelse. Jeg har desuden meget svært ved at se andre hænder end floppede set (evt. TK) calle et fuldt pot bet her.
Som der er blevet sagt skal den have meget mere gas preflop, fuld pot tror jeg dog vil være lige i overkanten. På floppet skal du tilgengæld bette mindre. Det er et fuldstændigt ufarlig flop, 65-70% tror jeg ville være passende. Da turnen tilgengæld falder så dejligt ville jeg nøjes med at checke. Idet han caller dit flop viser han styrke, og et bet fra hans side på turn er derfor ret sandsynlig. Hvis dette scenarie hænder vil der være så lidt penge tilbage at han vil være nogenlunde potcommited, så der skal jo bare skubbes.