program til iaften laves med 10 anparter og 100% make up:)
DFG kl 20
11$ 20K kl 21
250.000$ G 21.30
5.50$ 20K G kl 21
5.50$ +R ialt 15.50$ 50K (kan laves om til 4 rebuys + 1 add on)G kl 0.00
3.30$+R (kan laves om til en ekstra buy in) ialt 12.30$
mht rebuys er det kun hvis der er interesse for det som Gumple skrev?
ialt 79.30$
1 anpart = 7.93$
solgt:
gumple 2 anparter ( betalt)
windfeld 2 anparter (betalt)
yearwoow 1 anpart (betalt)
live? 2 anparter?
der laves cake da jeg er blevet orienteret om betingelserne:)
der deles 50/50 efter anparterne er betalt tilbage...
hvis i ikke mener det er et ok program eller har et andet forslag send mig en PM
nick: moehrdel
mvh Moehrdel
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Moehrdel/poker/results/532F78D407C140BB99BA165F0D5AD145.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Moehrdel/poker/results/532F78D407C140BB99BA165F0D5AD145.html?t=2
100% make up 5 anparter tilbage:)
Tror det er lidt optimistisk at søge 100% make up, når din ROI er på -77% og ITM 8%
GL
@op
jo, du har valgt rigtige kategori
@admin
tak fordi i har slettet den ligegyldige post der var
@theisdk
og så kommer den her post selvfølgelig til at se ligegyldig ud, ja
Fin overskrift - hvor det er tydeligt der er 100% MU - Tumbs up. Good luck med salget
Haha det er sq ikke meget humor i har, istedet for at brokke jer over en lille uskyldig kommentar skulle i da istedet købe nogle procenter. Og god sommer til jer også:)
I dine Rb turneringer.. hvorfor ikke køre med 5 units??
Så har du til bi + rb samt 2 rb hvis du skulle buste og add on..
Synes måske man mister en del værdi når du ikke sælger med cake.. men fuck det.. jeg tager gerne 2 anparter. kommer ikke selv til at spille i aften.. så lidt lir skal man da alligevel have :)
Cake betyder at hvis du ikke casher noget i denne bap og så laver et program en anden gang hvor du sælger med make up og cake til 100$. der casher du 1000$
Så vil det sige at jeg skal have min anpart af de 1000$ for de antal procenter jeg har købt i den.. SAMT de 14$ jeg invisterer for 2 anparter idag..
Laver du så du spiller de rb turneringer med 5 units eller holder du dig til det program du har lavet allerede ??
Skal jo lige vide hvad jeg skal sende for 2 anparter :)
mener det alvorligt :) men du bestemmer da helt selv hvad du helst vil... evt ubrugte rb sender du jo bare retur :)
med 5 units.. giver det så ikke 8,48$ pr anpart?
det sender jeg ihvertfald :)
ja det er fint du sender tilbage hvis der ikke bliver udsolgt.. GL :)
Tager 2 andele, hvis programmet bliver en realitet.
Bare send retur, hvis du ikke får soglt de sidste andele.
bump med damer så tager jeg en, hvis der kan overføres på tilten.