Hej folkens, jeg regner som sådan ikke med at tage ud og drikke hjernen lam, HVIS jeg får solgt dette MU-program. :)
Jeg er klar til at vinde et par tours for jer. Jeg ved godt der er den HELT store diskussion om den her slags søg stakes baps men det er fuldstændig frivilligt at smide penge i mig.
Dette program bliver spillet den 31/12, og det gør det fordi jeg håber på den måde at se en smule overlay (er det at være for optimistisk?), jeg så bl.a. Nurse (uden at hænge ham ud:)) skrive i en tråd at der var overlay sidste år i nogle tours.
Jeg har lavet et program der ser sådan her ud:
22$ 20K GTD. 18:00
11$ Turbo 25K GTD. 18:30
22$ 12,5K GTD 19:00
27,5$ 360cap 9K GTD. 19:15
22$ 6max 500cap 5K GTD 19:40
11$ DFG 20:00
22$ 1R1A 35K GTD = 62$ 20:15
22$ 360cap 21:00
55$ DNG
11$ 20K GTD 21:15
27,5$ 500cap 5K GTD 21:15
5,5$ 2R1A 25K GTD = 15,5$ 22:45
16,5$ 360cap 5K GTD 23:15
16,5$ Turbo 30K GTD 23:40
IALT: 341,5$
En anpart koster 34,15$ (sælges 10 stk.) dealen nupper jeg fra en anden god pner:
Deal:
65/35 - 0 - 1000$
60/40 - 1000$ - 2000$
55/45 - 2000$<
officialpokerrankings.com/pokerstars/SunJunkie7/poker/results/9C897B8556CE42259F79003C137F01F1.html?t=2
Grunden til at jeg valgt netop disse tours er fordi jeg har en god erfaring med de fleste af dem, jeg har ft's i et par stykker af dem dog har jeg en sejr til gode, som jeg satser på at få Nytårsaften for jer!
Istedet for at tage DNG og sådan, hvor jeg ikke beviseligt slår niveauet, har jeg valgt dette prg., hvor jeg er vindene på niveauet :), desuden tager jeg ikke HUen med, da jeg ikke mener min edge er god nok til det.
Jeg er topmotiveret til at spille dette program for jer. Målet/håbet er 2 FT inden jeg lukker computeren ned. Det er også en af grundene til at der er en del tours med, for at udligne variansen en smule.
EDIT: Der vil ikke blive postet mere end counts og sidste hånd! - måske mere hvis det ikke rammer fokussen på diverse tours.
Anparter:
Coinflip har 1 (modtaget)
Ucps 2 anparter (modtaget)
Skipper-dawn 2(modtaget)
Culkasi 1 anpart (modtaget)
Toppar 4 anparter. (modtaget)
Der må sendes $ fra nu af :)
100% MU - D. 31/12! :) anpartshavere?
jeg vil gerne reservere en anpart. Kan dog ikke overføre i aften. Da jeg skal til at i byen
SKIDT at jeg ikke har set den på, den kommer på med det samme, godt du sagde det :)
Vedr overlay, var der det sidste nytår i rigtig mange (hvis ikke dem alle) af de tours jeg spillede. Skal dog så lige siges, at jeg spillede nogle lidt dyrere tours og ved ikke hvordan det så ud i de andre mtt.
Men som jeg også skrev, er det et helt specielt felt der er der nytårsaften. En blanding af gode ædruelige spillere, en flok stive amatørere og en flok stive habile spillere.
Men et godt program du har lavet.
/Henrik
Okay Henrik :) Tak for uddybning af muligheden for overlay, dog kunne jeg ikke forstille mig at pro'erne spille disse tours (ihvertfald ikke samtlige) - og jo tak :)
Ja, der var rigtig stort overlay sidste år på de lidt større tours! Som jeg husker det, var det dog især på FTP at de var gavmilde, så jeg vil foreslå dig også at lave et program der!
Jeg vil gerne reservere 2 anparter
Til alle anpartshavere: Der skal shippes mellem den 30 klokken 15:00 og den 31 klokken 15:00. (Jeg skal nok sende pm hvis man glemmer det) :)
Jeg har en forespørgsel til alle anpartshavere:
Jeg har fået at vide at chancen for overlay er en del større nytårsaften en Juleaften(i DK) og i DNG var der overlay i juleaften, så chancen for overlay nytårsaften ser jeg som stor.
Derfor vil jeg høre alle der har anparter om i synes jeg skal spille den,jeg er self frisk, men som der står i mit tidligere indlæg, så har jeg ikke stats der beviser at jeg slår niveauet.
Men hvis det har interesse for jer, vil det i så fald blive 5,5$ dyre pr anpart :)
Lad mig høre fra jer :) (det vil kun blive lavet om, hvis samtlige anpartshavere acceptere det)
Jeg kan godt acceptere det. Er det muligt at sende på FTP?
@Skipper-dawn :)
Super, så mig vi høre hvad de andre siger..
Nej det er desværre ikke muligt.
Der er må gerne sendes $ fra nu af og frem.
Pr anpart blev det 34,15$.
I må gerne skrive når der er sendt og jeres nick, så holder jeg det opdateret løbende.
Sendt, Skipper-dawn... GL
Ville fandme være lækkert, hvis man vågnede op fra sin kæmpe brandert og ser at du har shippet en tour ;)