Er jeg bare den eneste der er helt vild med denne her sang for tiden som natasja lavede kort før hun omkom??
youtube.com/watch?v=NONnUBKcNZI
Hun ER bare så satans god.. :)
R.I.P Natasja ;(
100% off topic
syntes du ikke hendes stemme lyder som en 14 årigs i overgang?
@SørenMatias
Prøv også lige at fokusere på andet end stemmen. Hendes holdninger og meninger.. :) Hun synger desuden efter min mening fantastisk..
Du er forhåbentlig den eneste. Teksten er en ting, men hendes stemme og måde at synge på ødelægger ALT. Beklager, men det er den værste gang bræk jeg længe har hørt.
Bare min ærlige mening :-)
EDIT: Måske er jeg bare blevet for gammel til den slags.
---
www.bimbampoker.wordpress.com
"Staten er jo helt op at køre", "Danmark har det fint og USA kan ikke erstatte det"
SOm sagt ud af min egen mund :)
Alt hvad der støtter ungdomshuset hader jeg.
Dette uanset om min fod så kommer til at bevæge sig, når de spiller den der sang.
Jeg skulle da nok liiiiige - hvis det var gratis ;)
så den freak tilbage igen! christ... God melodi og gode rim! Men damen led jo for sygt af munddiarre!
God personlighed, dårlig stemme.
Hun er da alt for fed :)
I skulle seriøst ta og høre nogle af hendes sange :)
Forfærdeligt og enerverende ævl tilsat en gang kattejammer rock er sjældendt en god kombo. Heller ikke i dette tilfælde.
selvom jeg ikke ligefrem er enig med alt det gejl om ungdomshuset, så må jeg da indrømme at jeg synes det er en vild fed sang:)
teksten er da for vild.. Selve musiken er piv elendig.
Men hun er jo spot on omkring christiania. Efter de har lukket det ned er københavn sku blevet der vilde vesten.
jeg syntes hun er den ringeste artist dk nogensinde har haft. jeg vælger ikke at kommentere mere på det her da jeg sikkert vil gå over grænsen.
jeg kan heller ikke fordrage det. Hverken budskabet eller musikken.
I lyder sgu som en flok meget optimistiske mennesker herinde:)
Selv om jeg er et gammelt røvhul, så synes jeg det er et super nummer, ligesom meget andet at det den unge dame nåede at få lavet.
Sangen bliver føsrt rigtig god, når den kører for fulde udblæsninger, spillet fra en varevogn med koncertanlæg og generator igennem københavns gader med 2-3000 medsyngende autonome.
Det var dér jeg hørte den første gang, og ja, lidt forelsket blev jeg sgu egentlig nok.
Mvh. Mads :o)
Nu prøver jeg at sige det her på den flinkeste måde jeg kan...
Lige da kosten døde var jeg evig lykkelig så jeg blev fri for hendes utroligt klamme og ørebelastende sange....
Men ved nærmer eftertanke har hendes død kun gjort hendes sange endnu mere "populær"
HVERGANG jeg høre hendes lort i radioen smadret jeg anlægget og det koster dyrt i længden.. så i bund og grund vil jeg sige hun skylder mig en DEL penge...
Jeg stemmer for man skyder nogle $$$ i lortet og får alle hendes sange brændt og destoeret osv osv osv.....
g
"Nu prøver jeg at sige det her på den flinkeste måde jeg kan..."
Hvordan synes du selv det gik? ;)
@ rustyfo
det gik ik som forventet:)
Men jeg kan/kunne virkelig ikke klare hende....
@Gomme
Jeg kunne næsten ikke have sagt det bedre selv.
Mage til rødt lorte musik skal man da lede længe efter. Jeg tror praktisk talt det er umuligt. Det skulle da lige være Michael Simpson (klamme stodder)
At hun så er ultrarød - ligesom 95% af resten af musikbranchen - gør da kun hendes lorte musik endnu værre....
Johnny Steinbrenner
Kongen af Skanderborg
Sangen har en velskreven tekst, der uheldigvis skamkneppes til ukendelighed af utålelig musik.
Gomme:
Y0 WazzUp Mr Gangsta...
Det er jo ligesom taget ud af 3 klasse;)
@Gomme
pinligt
nej giv mig tommy og de gode gamle dage tilbage..
youtube.com/watch?v=PzDEzo1amSE
@fjahgo
"Sangen har en velskreven tekst, der uheldigvis skamkneppes til ukendelighed af utålelig musik."
En velskreven tekst, javel.
Går ud fra du hentyder til den røde propaganda der vil have ungeren tilbage, og udstiller politiet som samfundets fjende nummer et??
Hun vil sgu blive savnet....
Damn du bekræfter virkelig fordommene om et indavlet sønderjydsk bonderøvssamfund.
100 % hi-jack af denne tråd.
Er mere til rock.....og vel og mærke rock i sin reneste form uden nogen dikkedarer og krummelurer.
Tjek nedenstående link og du bliver skudt tilbage til teenageårene
hvor i imorgen var langt ude i fremtiden og man derfor nød nuet i fulde
omdrejninger.
For F***** hvor skal jeg til koncert d. 28 december og drikke mig standervissen i hvid Xmas og sort svin.
ROOOOCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKK
profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=86112410
@JustNew
Hva så Joe???!
Det er da nogle bundsolide argumenter du hiver frem fra gemmerne der.
Stor respekt.
Du har meget at lære endnu min dreng - rigtig meget.
Få nu lige passeret de store milepæle i livet, før du begiver dig ud i de helt store meningsudvekslinger med Steinbrenneren.
Du mangler stadig at få eksamen, taget kørekort og få mælketænder.
tsk tsk
Hva så Johnny ???! Haha for real ? Johnny fra sønderjylland.
Nej det var nu mere dine "argumenter" som bekræftede mine fordomme om indavlede bonderøve i sønderjylland. Sorry.. lader det ligge..
Til din orientering har jeg fået min eksamen med et særdeles pænere snit end gennemsnittet.
Jeg har fået kørekort. 0 fejl i teori så jeg kunne vel blive taxa-chauffør i din by. Gætter på i kører mere i traktor.
Mælketænderne er ude og erstatet med _visdomstænder_
Har du også sådan nogle ?
@Steinbrenner, gomme
Så gætter på I er Nik & Jay fanboys?
Eller er I nogle af dem der hver gang de hører musik siger "Der er sgu da ikke en ordentlig bas i det der!"?
Natasja var en af de mest nyskabende danske artister længe. Hvis man ikke kan se det er der da noget helt alvorligt i vejen med en. Enten det eller også interesserer man sig bare ikke særlig meget for musik generelt.
@bonzai_dk
Natasja var en af de mest nyskabende danske artister længe. Hvis man ikke kan se det er der da noget helt alvorligt i vejen med en. Enten det eller også interesserer man sig bare ikke særlig meget for musik generelt
læs dette igen og se lige om du ikke vil ændre noget i det....
Hvis du er så debil du selv tror på det lort du skriver.. Så kunne det være du liiiige skulle fix en ekstra skolegang hr champ..
ren til grin der overhovedet er startet en tråd om den nitte til natasja..
Og hva nik & jay angår, tror jeg de rammer samme boldgade som tøsen der prædker om at bringe danmark tilbage..
Men jeg synes da helt sikkert du skal snuppe din radio og smække styrthjelmen på og hoppe ned til dine junkie venner, jeg er sikker på i kan hygge jer...
.... HJERNEN.....
@Joe
Skanderborg i Sønderjylland??
Den lader jeg lige stå lidt for sig selv...
Men du er tilgivet min dreng, du har af gode grunde ikke nået dit geografiske højdepunkt i livet endnu.
@Bonzai_DK
Javist var hun nyskabende, javist var hun anderledes. Det ændrer bare ikke på at hendes aberytmer var LORT.
Simple as that...
@ steinbrenner
det er sgu da ikke mere end et år siden du sagde at du godt gad skrælle den lille chokoladebolle. sådan mand vandmand landmand.
@ steinbrenner
Sorry, misclick.
I farten læste jeg det som sønderborg. Er dog stadig 100% sikker på jeg har bedre geografiske kundskaber end dig.
Du er tilgivet
Min bror har været i seng med Natasja, han siger at hun fik ideen til sangen da de spillede tarot.