Er der nogen der ved hvor man kan købe 100% plastikkort i Århus. Jeg mener de kort til 80-100 Kr pr. sæt
100% Plastikkort
prøv pokershop.dk
De er så vidt jeg ved billigere end de priser du angiver, og hvis du spørger pænt, kan det endda være du må afhente dem, så du sparer fragten.
Du kan købe dem over netter på pokershop.dk for 59,- pakken. Plus porto bliver den under de 100,- :)
Ja, det ved jeg. Men søger en fysisk butik
Hvorfor?
Fordi jeg ikke gider at skal betale porto på 40 kr, så vil jeg heller give det i en fysisk butik, da jeg også kan se varen inden.
Sådan er det bare :-)
Nu når vi snakker kortspil, så mener jeg 100 % at bicycle laver de fedeste kort.
Andre der har samme holdning? Og hvis ikke, så hvorfor?
Mvh.Conild
fordi det er papirlort der hurtigt bliver slidt, har selv købt to sæt i troen at det var plastik...
Hehe, men så skal du altså også punge ud for tit skaler motiverne af på plastic kort.
Conild
Skaller motiverne af på plastickort??? Hvad er det for nogle kort du har spillet med??
Jeg tror den generelle enighed i pokerkredse er at Kem-kort og Copag-kort er nogen af de bedste indenfor plastickort...
Pokershop.dk har derudover 100% ombytningsgaranti på deres Copag-plastic-kort
"Skulle ét eller flere af kortene blive ødelagt, så tilbyder Pokershop.dk en udbytningsgaranti på COPAG 100% Plastic produkter.
Send venligst det ødelagte kort til os, og vi sender et nyt kort som erstatning uden beregning."
Tror det er svært ret mange andre steder i DK at tage sit kortspil ned i butikken, og for skiftet f.eks. Kh ud fordi det er gået i stykker...
Mvh Mika
P.S. Husk på at der også er forskel på om kortene kun er plastic-coatede eller om de er 100% plastic...
Kunne da godt forestille mig at der kunne være afskalningsproblemer hvis de kun er plastic-coatede.
Mvh Mika
100 % plastickort kan købes hos famegame for 19 kr pakken - mindre hvis du bestiller flere :)
www.shop.famegame.dk/product_info.php?cPath=22&products_id=37
Mvh,
GS
@miwala: flot som det lyder, tror jeg ikke du skal regne med at det er pokershop der betaler for portoen det koster at sende 1 kort frem og tilbage. Den "gratis" ombytning kommer jo min. til at koste 2*4 kr i porto, ventetid for frem og tilbage, plus 1-2 kr for kuverten osv. Altså ca. 10 kr for at få byttet 1 kort ud af 52, hvor pakken koster 50. Bortset fra det, så _er_ copag gode kort :)
Godt spottet der GirlScout :-)
Hvis det virkeligt er originale A-plus kort er det ufatteligt hvordan de kan sælge dem til den pris.
På producentens hjemmeside
(http://www.kardwell.com/page/KII/CTGY/PC-A-PLUS)
går de for omkring 22$ for en pakke. Altså ca. 126,-.
Men man må jo gå ud fra at famgame ikke er ude på at snyde deres kunder og det er den ægte vare... Hvordan de så har skaffet dem til den pris, står lidt som en gåde for mig...
Mvh Mika
De er ikke de samme.
Ved at bagsiden kan være ændret, men det ser mærkeligt ud:
www.kardwell.com/a-plus.htm
www.shop.famegame.dk/product_info.php?cPath=22&products_id=37 (Tryk på billedet)
Men har skrevet til dem nu. Hvis de holder fast i det er de samme, så skal jeg have en del.
Nå, så er vi måske ude i noget lusk alligevel...
Mvh Mika
Det er muligt de ikke er ægte "a-plus" - ikke at jeg kendte A-plus i forvejen, men af plastic er de altså (modtog netop 3 sæt i går) og folde-ud-bar æske også. Udmærkede kort, ikke specielt fancy, men de er 100% plastic, hvilket er det eneste jeg behøver :)