100% rakeback!

#1| 0

Hej har lige kigget lidt på denne side som hedder www.wsex.com (world sports Exchange), hvor de tilbyder 100% rakeback.. Har kigget lidt rundt på pokerklienten og alt virker perfekt udover at der vidst er meget lidt trafik på siden. Hvordan kan det være at de kan tilbyde 100% rakeback og hvordan kan det være at der ikke er særlig mange mennesker derinde når der er 100% rakeback?

20-11-2007 11:02 #2| 0

Mener at deres pokerklient er en slags service til deres sportbettere, som er deres klart største indtægtskilde.

Grunden til, at der stort set ikke er nogen spillere skyldes, at de ikke har nogen penge til promotion og tror heller ikke, at fiskene tænker så meget på rakeback.

20-11-2007 11:03 #3| 0

Donks bekymrer sig ikke om rakeback

Få donks = relativt mange hajer = tough modstand

20-11-2007 11:09 #4| 0

Så i mener at spillernes niveau derinde er rimelig høj selvom der er en del amerikanere?

20-11-2007 11:16 #5| 0

Jeg har ikke spillet der ret meget pga. det høje niveau. Et skud på hoften er at 1/2 FL svarer til 2/4 andre steder og 2/4 svarer til 3/6 osv. Det er dog ikke det eneste problem. De få spillere gør også tableselection svært og der kommer ikke lige løbende en donk en gange imellem man kan lænse ved at sætte sig i position for ham.

Så alt i alt ikke noget at være nervøs for og ingen besvær med rakebacken. Desuden kører de også noget bonushalløj der hedder "pocketaces never looses" så det er faktisk +ev hvis du kan klare modstanden.

20-11-2007 11:34 #6| 0

Nu er amerikanere jo ikke altid lig med fisk. Der er jo faktisk en del der kan spille poker.

20-11-2007 11:38 #7| 0

Spillet er alt for hårdt på WSEX og softwaren er ikke specielt god. Jeg prøvede det en del på et tidspunkt, men kunne ikke vende mig til det.

/Mikael

20-11-2007 12:08 #8| 0

Jeg har spillet en del derinde. Softwaren (stabiliteten af den) er blevet væsentligt bedre end den var tidligere, Modstanden betegner jeg som hårdere end andre steder, men til gengæld god rakeback, og alt i alt et godt sted.
Få spillere, hvilket hurtigt gør at du kender deres moves.

Hvad der fik mig til at skifte?

Der er meget få spillere, og ofte, når jeg gerne ville spille, var der ikke aktion nok.

Status: Jeg mener jeg blev en bedre pokerspiller, men som sagt var der ikke aktion nok.

Efter skiftet til andet pokersite vår jeg kun en trediedel i rakeback, men til gengæld vinder jeg mere fra spillere, og jeg kan spille når jeg har lyst.

snif

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar