skal bruge en hest der selv kan ligge ud da jeg er havnet i en lejlighed uden pc og kun har min tlf.
Klar på enten en 75 usd og 26 eller 4x 26 mtt eneste krav er de spilles i løbet ad dagen og et par updates så jeg kan få stillet min ludo lyst hehe.
hvis der er en der evt kan ligge ud giver jeg 10 usd er online senere eller imorgen hvor jeg kan sende
100usd ca ftp
Er klar på at lave et stort cash for dig denne gang! Sidst blev en noget af mislykket forestilling !
Klar på både $75 0g $26 eller 4x $26 Mtt
Edit:de bliver spillet idag
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/kaaex/poker/results/1B325247EA504EDA98145EEA1A1DBC51.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Kaaex/poker/results/7A9BC46CDEAD4B3C9EC57E49A1B7E8AF.html?t=2
ond ond tur igår heldigvis lidt skrub,i endgame hehe
:) klar på at gører det bedrer end den 4 plads for dig:) eller er klar idag.. gider sku ik på druk idag.
Jeg er klar på 4x26$ turs. IJustRaise1
skriv lige hvis i selv har usd. Har ikke på meget strøm så poster først igen når jeg har valgt. Har i selv usd er det er fordel eller hvis i har en der kan ligge ud til imorgen.
har fundet en der kan ligge 75 ud til imorgen så tager jeg 17-5k gtd Ko kl 17 hvis det er?
jeg er desperat ludo joppe 75 usd valgt og kaaex valgt til en 75 og 3x 26 usd såfremt i klar på begge at kører videre på jeres cake. Joppe pt 101 plus evt 75 og kaaex 200 mener jeg det er har ikke mine noter her. Staker måske en sidste.
Jeg er da også klar :o)
Men desværre for sent, men sådan er det når der er julefrokost og fødselsdag samtidig. Så kan man jo ikke søge :D
lyder super bare lav tråd med pause update og lidt hh så det super gl m8
GL :)