effektive stacks er 11.5 k
Jeg er nr 1 og villian er nr 2 i touren og det er en satellite hvor top 5 kommer med
Blinds hedder 100/200
Reads villian har ikke spillet så aktivt, men siden han har doublet er han begyndt at røre på sig og er ret sikker på at han bare er med i hånden grundet stack sizes og position
Jeg får 1010 utg siger 585, villian caller på button alle andre folder
Flop siger 9 J 2 rainbow
jeg checker floppet, for ikke at komme i for klam situation på turn og jeg ved at villian helst better her. Han siger så 785, jeg kalder
Turn er en 2, pot 2.4 c.a
jeg checker, Villian siger 1700, jeg kalder
River er 9
Villian siger 2,8 k efterlader sig med 5.5k og jeg rester river i håb om at få ham af QJ-AJ i stedet for call
Spewish ?
1010 bliver lavet til bluff
Very spewish, han folder aldrig QJ-AJ her imo.
Jeg conbetter flop og skyder turn igen, hvis han caller floppet, caller han også turn er jeg færdig med hånden, ligeledes, hvis jeg får et raise. Dit argument for at checke floppet holder ikke, da du jo netop kommer i en klam situation med din linie, du bliver den passive oop i en stor pot.
Jeg vil langt hellere være den som siger 785 på floppet og 1700 på turn, på den måde har du noget FE.
yeah alternative linjer er farlige
er ikke helt enig i at han kalder med AJ>, er jo ret gode spots for mig at trappe
+ villian har 5.5 k tilbage, kan sagtens komme ind i spillet igen, da average siger omkring 6 k og 6 tilbage til boblen
men lidt spewish er den ja
Det jeg faktikst vil vide med denne tråd er hvilken act er bedst
C, F eller s
hvor mange er i tilbage?
Men uanset hvad så er det der mega spew imo, det eneste du kan ligne er vel quads? og nej tvivler seriøst på at villain folder noget som helst her som har dig slået...
River call bedre ?
Villians range indeholder vel AJ-QJ, bluffs. Med 9 eren tager han anyday potcontrol på turn og 2 eren kalder han ikke med. Kan i opstille villians range for mig ?
AA og KK kan slet ikke flatte preflop grundet alt for store stacke
Min range kan være JJ, 109suited. Nogle risky spillede AA-KK og bluffs
"Villian siger 2,8 k efterlader sig med 5.5k og jeg rester river i håb om at få ham af QJ-AJ i stedet for call"
alt for avanceret imo
hvorfor er det lige at villain skal bette Jx hænder i position på river, hvis han ikke også har tænkt sig at kalde evt raises?
Seriøst du burde få kigget dit spil i qualifiers efter i sømmene. Det er helt underordnet hvordan du spiller denne hånd mod denne villain.
I og med, at det er en qual kan det slet ikke betale sig, at clashe med den eneste fyr der rigtigt kan true dig. Det er ikke spewish - men decideret udtryk for meget dårligt satellit spil, at prøve, at bluffe ham af på river - med avancerede plays. Du har en lækker stack nu og du kan sandsynligvis cruise dig til dit sæde. Så fold alt andet og lad være med, at spil et mellem par ude af position mod den eneste anden store stack.