Ved ikke lige hvor jeg kan finde HH, så den kommer fra hukommelsen:
Hero sidder med fuldt buyin
D - fold
SB - 0.10
HERO - 0.20
VILLAIN - call 0.20
XX - fold
VILLAIN - call 0.20
XX - fold
XX - fold
VILLAIN - call 0.20
efter jeg raiser til 1, utg caller, resten folder.
Flop kommer så:
A106 rainbow
Rimelig std. men hvad gør jeg? Evt kritik til flop spil modtages gerne. Har btw intet på ham.
1010 i BB
DIn HH er fucked.
Han caller 3 gange, det er satme sick.
Men skyd 3/4 pot.
Jeg giver den noget mere pre flop, 1.4-5 stykker. Flop er std. C-bet floppet (80% af pot).
Der er noget galt. Du "burde" ikke reagere som den første preflop, hvis du er i BB.
Hvor mange kalder før den kommer til dig, hvad raiser du til, og hvor mange kalder så?
Under alle omstændigheder better jeg floppet med 2/3. Håb på at han har ramt et es og gerne vil lege med.
Du bliver nødt til at sætte den bare NOGENLUNDE ordenligt op, ellers dur det på ingen måde.
Mickey
Hold da helt ferie.
Nok til dags dårligste opsætning af en HH :D
Undskyld for kritikken - men ærlig talt, det er for ringe!! :P
HERO T♦ T♥
VILLAIN1 - call 0.20
XX - fold
VILLAIN2 - call 0.20
XX - fold
XX - fold
VILLAIN3 - call 0.20
D - fold
SB - 0.10
HERO - raise til 1.00
VILLAIN1 - call 1.00
VILLAIN2 - fold
VILLAIN3 - fold
Flop: A♦ T♠ 6♣
Er det sådan, vi skal forstå hånden? (Jeg valgte bare nogle farver selv. De er ligegyldige, kan jeg forstå)
Raise en tak mere preflop da du er oop.
Nu rammer du det perfekte flop, desværre er du preflop aggressor, og derfor passer et CR ikke helt godt ind IMO.
Jeg leader 3/4 pot, og forventer han folder og der er íkke kommer yderligere action. Hvis du checker på du forvente at han checker, da han forventer et CR på et A flop. Du kan kun håbe at han har ramt Aet.
Raise pot prefliop.
Bet flop ca pot.
Bet turn ca pot.
Bet river ca pot.
Få monies fra Ax.
Enjoy.
Sæt HH bedre op næste gang, du må jo som minimum kunne sætte den rækkefølgen folk acter.
Raise til 1,5 pre.
Bet 3/4 på flop og bet det altid, ikke gå i noget "gud jeg ramte stort og vil ha value" CR mode.
Enhver sane spiller læser det, og betaler ikke af med hænder han ellers ville calle/rasie flop eller turn med, da han forventer du better ud med KK-JJ, Ax samt flere andre hænder.
Og så tag den derfra.