1010 med 2 par på bordet!

#1| 0

Villain har kun spillet 6 hænder ved bordet så har ingen stats på ham. Oa han har derfor ikk set noget på mig..

Full Tilt Poker Game #14225411588: Table Soldier - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 19:37:04 ET - 2009/08/23
Seat 8: Mazeing87 ($151.05)
Seat 9: KritiKal ($102.80)
KritiKal posts the small blind of $0.50
wheatrich posts the big blind of $1

*** HOLE CARDS ***
Dealt to Mazeing87 [Tc Th]
Shampaine04 folds
NeverWin3 folds
MidniteBaseball folds
ollie112 folds
don_cry_biatch folds
chusopdm folds
Mazeing87 raises to $3
KritiKal has 15 seconds left to act
KritiKal calls $2.50
wheatrich folds

*** FLOP *** [7s 7h Kd] - Pot 7
KritiKal checks
Mazeing87 has 15 seconds left to act
Mazeing87 bets $5
KritiKal calls $5

*** TURN *** [7s 7h Kd] [5c] Pot 17
KritiKal checks
Mazeing87 checks

*** RIVER *** [7s 7h Kd 5c] [Kc] - Pot 17
KritiKal has 15 seconds left to act
KritiKal bets $12
Mazeing ? call/fold

... Er det virkelig bar et standart fold når man ingen reads har! Jeg sys bar 12 lugter af en K eller air. Og kan vi ikk være "gode" nok af gangene på det her limit??

24-08-2009 16:14 #2| 0

Det er altid svært og kan hurtigt blive gætteværk, når man ikke kender sin modstander.

Villain kan meget vel lave sin hånd om til et bluff: 22, 33, 44 og 66. Men villain kan også meget vel sidde med Kx, 7x og 55. Der er ikke rigtigt nogle draws ude.

En dygtig villain kan meget vel også have 88 og 99 i sin range, men jeg tror næppe en std. 100 NL-spiller er i stand til at valuebette disse hænder, hvorfor vi umiddelbart kan afskrive disse hænder.

A høj er ofte god i dette spot, hvorfor en tænkende villain vil chekke river og induce til et bluff.

Så nu er det bare med at tælle hans valuerange og sammenholde den med hans bluffrange. Hans valuerange er desværre en del større, men da vi skal sætte det op i forhold til de potodds vi får kommer vi nærheden af, at et kald isoleret set kan forsvares.

Jeg kalder dog i spottet, da vi også får info om villain, og specielt hvilke hænder han kalder med fra blindsene. Og hvis du finder ud af, at han kalder med en for bred range (fx A3o, K9o osv) og han måske er fisket, så er det bare om at udnytte det i fremtiden ved at prøve at spille en masse hænder fra CO og knappen mod ham, hvor du vil have position på ham.

24-08-2009 16:19 #3| 0
OP

.. okay tak for de gode analyse elskerpiger.. For følte mig lidt fishy da jeg kaldte og han viste KJ...
Men fik os li lavet en note på ham efter hånden..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar