Daily 80 K på stars. Vi er 370 tilbage og kort før boblen springer. Kun FT betyder noget så vi tager gerne chancer hvis de er gode. Vi har dog ikke specielt lyst til et flip.
Villain har pæne opr-stats. Jeg har ikke været her så længe men han har en gang pushet 18 bb fra MP med 88 mod mit UTG raise med AK (og tight image). Hans 8'ere holdte hjem, men jeg har så siden selv vundet et flip og er tilbage på en sund stack. Average er vist ca. 17K. Ellers har jeg ikke spottet det store fra ham.
Kalder (pusher) vi overopenpushet her og hvad sætter vi ham på. AK er nok mest oplagt men derudover?
PokerStars Game #33042258208: Tournament #195157343, $50+$5 USD Hold'em No Limit - Level XI (400/800) - 2009/09/19 23:49:18 CET [2009/09/19 17:49:18 ET]
Table '195157343 15' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: Pog-Mo-hone (14896 in chips)
Seat 2: HERO (23826 in chips)
Seat 3: DYKSTER (20998 in chips)
Seat 4: nabab1 (5981 in chips)
Seat 5: a_sexy_girl (53224 in chips)
Seat 6: VILLAIN (19634 in chips)
Seat 7: TTWIST (11123 in chips)
Seat 8: l_The_Nuts_l (5608 in chips)
Seat 9: KlimDK (12030 in chips)
Pog-Mo-hone: posts the ante 75
HERO: posts the ante 75
DYKSTER: posts the ante 75
nabab1: posts the ante 75
a_sexy_girl: posts the ante 75
VILLAIN: posts the ante 75
TTWIST: posts the ante 75
l_The_Nuts_l: posts the ante 75
KlimDK: posts the ante 75
nabab1: posts small blind 400
a_sexy_girl: posts big blind 800
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO T♠ T♦
VILLAIN: raises 18759 to 19559 and is all-in
TTWIST: folds
l_The_Nuts_l: folds
KlimDK: folds
Pog-Mo-hone: folds
HERO: ?
1010 mod overopenpush i daily 80k
"Kun FT betyder noget så vi tager gerne chancer hvis de er gode.."
Syntes du ikke selv du finder svaret her? Det eneste du frygter er JJ/QQ/KK/AA men nægter at tro på han spiller disse sådan med en god OPR.
Du har således i værste fald et coinflip.
Jeg smider stakken ind.
Lad os være bare en smule realistiske, eneste hånd villain måske har i sin range vi har crushed er 99, og jeg tvivler stærkt på den hånd er i hans range, 8/10 gange ser vi AK her, og de sidste 2 gange ser vi nok oftest JJ.
Vil vi gerne flippe mod AK her? jeg er ikke særlig vild med det, vi har en god stack, med position på den eneste rigtig store stack ved bordet, og hvis vi er rimelig god til push/fold spil så vil jeg mene at det med en over average stack samt det bord vi sidder ved stackwize er skidt at flippe her..
Hvordan kan du sige at range kun er JJ og AK? Syntes overhovedet ikke du kan sætte en range så snævert.
@ Sebbecenter
selvfølgelig er hans range ikke AK, JJ og så ikke andre hænder:) Men vi taler om en vindende spiller med god spilforståelse, og ved ikke hvor ofte du moser hænder som 99, 88 osv i dette spot, men antallet af gange jeg gør det er meget tæt på 0..
AK er den klart mest oplagte hånd efterfulgt af 1010(ikke så sandsynlig her), JJ og AQ, og derfor vil jeg stadig mene at vi flipper 80-85% af gangene og er slået lang oftere de resterende gange end vi er foran..
Bare fold - du får mulighed for at presse med din stack senere. Tror sjældent du har bedre end et flip her.
Hov min stack var væk er tilføjet nu.
folder også her, tror ikke vi er helt væk imod hans range som jeg umiddelbart ville sætte til noget 7,7-Q,Q AK/AQ værk... Men vi har en fin stack og stadigvæk en 4-5 villains bag os...
havde set Villains stack og position som Heros da jeg postede de 2 første indlæg..Ændrer dog ikke ved jeg stadig er på fold-vognen:)
Er afgjort også på et fold her. Vi er i bedste fald hæderligt inde mod hans range, og som flere nævner at best noget 50/50 værk. At spille den uden eet gram FE for størstedelen af vores stack, virker en smule hovedløst.
@Djoffer
Vi har kun 3 villains bag os.
Tak for svarene til alle.
Når jeg tænker over det kan jeg også godt se det nok er lidt skidt at kalde her og at vi næppe slår villains range. I situationen tænkte jeg 88-JJ + AK, men det er nok mere rigtigt at sige 1010-QQ + AK for en solidt vindende villain, omend vel i praksis kun AK giver lidt mening.
Jeg var nok i et lidt gamblet humør og måske lidt påvirket af at han tidligere lavede et imo lidt løst repush med 88 (med 10k mod mit 1700 utg raise med 20 k stack og AK og et tight image) så jeg kaldte ellers og villain viste såmænd QQ.
At jeg så turnede en 10'er ændrer jo ikke på den nok burde være foldet...