Vi sidder med godt 6x BB (1/2 avg.) i SB og en nogenlunde sane spiller limper UTG og en fra late limper..
Hvad gør vi?
Der er godt 150 tilbage af 800
Vi ved han har AA/KK 70-100% af gangene. Lets face it, at limpe UTG med AA/KK er jo ligeså meget på mode som slowplay var sidste år.
Er det virkeligt værd at risikere at gå broke her for at finde ud af det?
Hvad gør vi med QQ i samme situation?
Hvad gør i? vil i sidde med en dårlig smag i munden hvis i folder?
Ingen HH da dette ikke er en virkelig hånd, bare et senario.
1010 SB
Jeg er all in HVER gang, du kan sgu ikke folde 1010 med 6xbb, det kan jeg ihf ikke
Stop lige min ven.
Den kan aldrig foldes med 6xBB - nå du samtidig kan stjæle dig op på min. 9xBB plus evt. ante.
"Hvad gør i? vil i sidde med en dårlig smag i munden hvis i folder?"
Ja.
Ja det er standard at gå all in, men hvis UTG sidder med AA/KK 70-100% af gangene er det jo en meget dårlig handel.
Hvad limper en sane villan med UTG på et FR bord og høje blinds udover AA/KK?
Limper en sane Villain utg med AA/KK på et FR bord og høje blinds? 70-100 % af gangene, det tror jeg næppe
En sane spiller limper ikke UTG med høje blinds.
Ind med stakken. Du kan sgu ikke sidde og fedte med 6 bb.
Med mindre du har set villian limpe med AA eller KK ved flere lejligheder har du et easy push.
sunek
En sane villain har også suitede connectors i sin UTG limp range. Og formentlig også en del par udover AA og KK. Spørgsmålet er så, hvor ofte han har AA/KK og hvor ofte har han noget andet. Hvis du antager, at han har AA/KK >70% af tiden så kan du jo bare regne på det. Det burde være, om ikke simpelt, så i hverfald overskueligt.