Madsreality skrev: Øh, hvorfor spørg du om det?
Villain er ukendt, så må GTO være det bedste bud krydret med hvad vi nu kan få ud af hans udseende og ageren gennem hånden.
Men fedt nok du lige selv byder ind med om mon OP har et maniac-read på villain, når han lige har sat sig. Skal vi så bare fjerne dig fra analysekategorien når du ikke gider læse?
Hvorfor skal vi have en analysekategori hvis folk der poster et spørgsmål ifølge dig bare selv skal finde svaret? Du beder OP opsætte en range på villain selvom han skriver "Er ærlig talt pas på hvad han dukker op med her" - det er jo nok ikke så let for OP at opsætte en range på villain så... Du kan jo skrive din oneliner til hver eneste analysepost - hvad skal man bruge det til?
I livepoker kan man sagtens have reads på folk der lige har sat sig (som du selv nævner). Fx er der forskel på en 90 årig-mand med cowboyhat og en 20-årig gut med et Rolex på hver arm. Hvis man er readless er jeg helt enig i at man bør tage udgangspunkt i GTO, hvilket jeg jo også foreslår ved at fokusere på heltens egen range. Hvorfor gør du ikke det hvis det er GTO du advokerer for at man bruger?
Ikke mere derail herfra - OP har fået mit bud på hvad jeg ville gøre. Synes du skal tage at give dit bud.