> hahila posted small blind ($10)
> BigVin53 posted big blind ($20)
> Game # 982,652,287 starting.
> Dealing Hole Cards(2♦ 2♣ )
> Tunabomber raised for $80
> Inoriisss called for $80
> rammy29 folded
> c1975h folded
> hahila called for $70
> BigVin53 called for $60
> Dealing the Flop(Q♥ 3♠ 2♥ )
> hahila bet for $280
> BigVin53 folded
> Tunabomber called for $280
> Inoriisss folded
> Dealing the turn(5♦ ) pot ca 900
> hahila bet for $666
> Tunabomber raised for $1,332
> hahila called for $666
effektive stacks fra start er 4000 . villian er en af de bedste regulars på netværket han spillet 18/15.5/4.7, vi har gået lidt til hinanden i denne session efter Bigvin kom og satte sig mellem os, han har 3 bettet mig et par gange, hvor jeg har betallt en del gange, og vundet en 2 k pot mod ham, og han har taget ned på floppet i.
Hvad siger i so far?
1020 200 bbs bund set i multiway
Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv - turn vil vi jo ofte skubbe med 34h, 45h og 67h. Hans linje er vildt underlig - hvad har du af plan på river?
Nu er det meget over mit limit men kan prøve at komme med mit bud. Jeg synes det ser fint ud. Med din linie og dit kendskab til villain er check-call på river en mulighed som jeg ser det. Hvis du leader river caller han vel kun ned hvis han har dig slået her. Det værste scenario er næsten hvis han skubber river men jeg får fandme svært ved at folde her.
My 5 cents....
Noa
Overvejer du at folde eller hvordan du bedst muligt acter (uden at folde)? Fold kan ikke komme på tale, i værste fald caller du min. raiset og gentænker dine muligheder efter river er faldet.
Jeg er ikke vild med kun at kalde turn. Der kan komme alt for mange actionskillers på river.
Skub og læg pres på villian. Men det kommer også an på, hvordan du spiller draws i lignende spots.
Hvis han tror at han er slået af villain eller at villain bluffer er call og check obv bedst. Som sagt så ved jeg stadigvæk ikke helt hvad hahila mener med denne post så siger ikke det er svaret.
Jeg synes han ser stærk ud, et godt bud kunne være A4.
Edit: Kan godt være A4 er lige marginal nok for en spiller med de stats at åbne med fra UTG.
Jeg synes han ligner en mand, der ikke havde lyst til at calle et stort riverbet. AA/KK/AQ er oplagt.
- AB
Kan man få mere ud af AA/KK/AQ på dette niveau efter dennes turn-raise? Jeg mener, får man ikke kun river action, hvis villain's moneycard falder?
Jeg skubber turn, men det er obv. på meget lavere niveau.
@hahila
Det er en underlig linje for en 18/15/4 spiller -- det ligner jo "fisk med monster"-linken (call flop, minraise turn), men jeg forstår ikke hvorfor en 18/15 spiller gør der med så mange draws ude...
Jeg slipper ikke væk her og jammer bare turn eller alternativt kalder turn og open-jammer de fleste rivers.
@AB
Du mener at der er en slags "block" bet (block-raise) for at komme til showdown for $666 i stedet for at skulle kalde et $2k bet på river?
Så vidt jeg ved var det en populær linje for et par år siden. Jeg synes problemet her er at man bloater potten til $3k med 2,5k effective stacks som passer godt med et open-shove for hahila på river. Desuden risikerer han at hahila jammer turn med mange hænder som AA/KK/AQ slår.
Der er muligt at villain har et monster og ikke aner hvordan han skal spille den og dermed falder tilbage til fiske-linjen, men jeg kan ikke se mig selv folde et set på det board.
Jørn
ok: hvis vi antager vi flatkalde hans klik på turn: potten er på ca 3 k, og vi har effektivt 2500 tilbage
hvilke river cards rester vi så ?
og kan check for at få ham til at valuebette/bluffe svagere hænder ikke også være en option.
Hvad gør vi på følgende river cards?
A: open rest
B: check kalder
C: check folder
1: 10♥
2: A♥
3: 3♠
4: 4♣
5: 8♣
edit: poster lige action igen, så det er nemmere og forholde sig til:
> Dealing Hole Cards(2♣ 2♦ )
> Tunabomber raised for $80
> Inoriisss called for $80
> rammy29 folded
> c1975h folded
> hahila called for $70
> BigVin53 called for $60
> Dealing the Flop(Q♥ 3♠ 2 ♥ )
> hahila bet for $280
> BigVin53 folded
> Tunabomber called for $280
> Inoriisss folded
> Dealing the turn(5♦ ) pot ca 900
> hahila bet for $666
> Tunabomber raised for $1,332
> hahila called for $666
Hvis vi har villain på AQ,AA,KK så er vi mest bange for 4'erne, så jeg jammer alle øvrige kort inkl. ♥
@Thyssen: Jeg kender udmærket til playet, og problemstillingerne og gennemsigtigheden ved det. Det ændrer ikke ved, at man kan anvende det inducende (vs. draws, rags), og blokerende, og samtidig er Hahila ikke typen, der lige 3better turn AI med et super træk, hvorfor jeg tror sidstnævnte er i spil her.
- AB
Jeg tror Asger b , er spot on mht til villians tanker bag hans turn play,
hvilket jeg ikke fangede i øjeblikket.
river var 10 ♥
jeg checker(dumt), og villian tjekker ret hurtigt bag ved, og mucker