God eftermiddag,
Jeg har en hånd, jeg spillede i går aftes.
Stedet er Ongame, og spiller er 10/20 - netop gået fra 3-handed til HU.
Villain er HarryPotter, en habil svensker fyldt med selvtillid. Vi har fuldt hinandens stigning i stakes, og indimellem spillet HU tilbage i sommer på NL600.
Vi spiller ellers ikke hinanden HU, og meningen var egentlig så småt at lukke min session.
Vi kommer til en interessant hånd - den tredje hånd i vores HU-match.
Eff stacks er 4,2k.
Han sidder i SB(dealer) og siger std 65, jeg caller i BB med A9o.
Floppet (130): 9♦ 5♣ 2♦
Jeg checker, han siger 105.
Jeg vælger at kalde, da jeg ikke mener stacks er til et raise. Any comments?
Turn (340) 4 ♠
Jeg c/c'er 280. Et CR kunne være frækt, hvad synes folk om et CR? Jeg valgte callet af ovennævnte grunde.
River (900) J ♥
Han siger 620, og potten er nu 1520.
Jeg har underrepræsenteret min hånd, og da jeg ikke vælger at raise any streets, ved jeg ikke, hvor jeg står.
Kan man snakke om omvendt pot control?
Anyways, jeg ønsker analyse af samtlige streets.
God jul!
David
10/20 - 3rd Hand HU
Jeg synes det er skidt, du ikke raiser floppet. Du kommer til at spille hånden i blinde og du ved ikke hvor Villain står...
Jeg raiser flop og leader turn...
Men som spillet finder jeg et call frem på river og husker mig selv på at spille hånden anderledes næste gang:)
selv go jul...
@David
Overvejer du at folde eller raise?
CR Flop er helt oplagt og klart overlegen ifht din linje
CR Turn er forfærdeligt
C/C River er din eneste mulighed da missede draws, tyndere VBs og hænder som 34 er en fornuftig del af villains range
Tox
www.1623poker.com
Hey,
Tak for comments.
Jeg skal vidst forbedre min måde at spille marginale hænder på, når man når 200bb+.
Jeg vælger også at kalde river, da jeg har underreppet + villain kan have et tyndt VB og missed crap.
Well, han turner 63o op, og jeg ærgrer mig selv for ikke at lave det flop CR.
Prøvede at spille tight den session. Men her er et defensivt CR vist en god ide.
Tak for det.
God jul
David