** Hand # 2518059029 starting - 2009-03-31 23:12:19
** Three Wishes 2 [Hold 'em] (10.00|20.00 NL - Cash Game) Real Money
danneville sitting in seat 1 with 1990.00
DOS71 sitting in seat 2 with 1078.50
lovemenot sitting in seat 3 with 3542.00[Dealer]
porktom sitting in seat 4 with 11198.50
squadoosh sitting in seat 5 with 2389.00
FunJohn575 sitting in seat 6 with 2799.00
porktom posted the small blind - 10.00
squadoosh posted the big blind - 20.00
** Dealing cards to FunJohn575: A♥, A♦
FunJohn575 raised to 80.00
danneville folded
DOS71 called - 80.00
lovemenot called - 80.00
porktom folded
squadoosh folded
** Dealing the flop: 7♥, 2♥, K♣
FunJohn575 bet - 200.00
DOS71 raised to 400.00
lovemenot went all-in - 3462.00
FunJohn575 went all-in - 2519.00
alt dynamik internt er væk på dos71 som er 70/7 kæmpe donk, lovemenot er regular ellers ingen særlig dynamik, han er i timebank før han shover. gør det nogen forskel vi har hjerter es selv? kommer vi ever væk?
1020 AA med action med donk
Gah, fold! Du CB'er ikke så light pga. donks tilstedeværelse på flop. og efter et donkraise (dvs unlikely han tar den ned på flop) shover han. Engang imellem ser du farvetræk eller evt. noget KQ,KJish hvor han netop håber at du folder og så kommer ok ind mod donken. Det er bare mange kriterier der skal opfyldes for at det er et godt spil fra ham.
Så medmindre du specifikt ved at donk klikker bredt og lovemenot også ved dette, så smider jeg.
Det er et oplagt spot for lovemenot at semi-bluffe.
HU mod fisken ville jeg selv jamme der med flush draws og 3-bette KQ+ (+måske andre kings). Hvis jeg var lovenetnot så ville jeg 3-bette lavere med sets for at hive fisken ind.
Så jeg snap-betaler!
Jørn
Noget over mit level men vil da gerne komme med min mening alligevel.
Vil lovemenot reraise preflop med par 7 på hånden?
Er ikke mange hænder vi er bange for i det her spot. - Par 2 og evt. par 7. Ellers K7 suited og evt. K2 suited men spiller lovemenot disse hænder??
Det lugter langt væk af semibluff fra lovemenot. DOS71 er ikke nogen trussel så ville helt sikkert calle her.
Hvordan endte hånden?
En smule over mit lvl, men jeg kommer med mit bud alligvel.
Enig med thyssen.
Hvis lovemenot havde floppet set, havde han nok value-bettet og håbet på enten et call eller et rr fra DOS71.
Umiddelbart sætter jeg DOS71 på KT eller andre K-hænder.
Tror lovemenot shover med et flush-draw, hvis du siger han i forvejen har spillet uden den store dynamik er det en stor mulighed for ham, for at stjæle nogle $$
MadsMP
Jeg kalder primært fordi vi har en donk med i dette spot.
Som Thyssen er inde på, kan lovemenot forsøge at få HU mod fisken. At han timebanker forstår jeg ikke helt, så begynder jeg at tænke på, han har et set, but w/e call
@Revael
Hånden kan ende med, at Hahila rammer en two-outer med lovemenot, eller han dodger et FD, alternativt "bare" holder hjem mod TP.
Donken kunne klikke ret bredt der, hvilket villian godt vidste er jeg ret sikker på, og ville bare være sikker på at folk var enige i at vi ikke kunne folde hvis donkne klikker rimelig bredt. er nok ikke så meget mere i den.
jeg shover, donken folder og jeg taber til 222