10-20 6 max lads
sidder stor donk i sb som jagtes.
bb er forholdsvis ny på netværket, spiller 5-10 og 10-20 virker solid, og 3 better light
stacks 2100
Hero får A♣ K♦ utg+1
utg folder
Hero raiser til 80
alle folder til BB som siger 280
hero betaler
flop A♠ Q♠ 5♠ pot 570
villian skyder 400
hero betaler 400
turn 6♥ pot 1370
villian check
hero AI? (har 1420 tilbage)
10-20 AK
Skub flop. Som spillet, skub turn.
har ik så noget imod flop call, jeg skyder 800 eller sådan noget på turn og caller shove obv
En cash tyr forsøger sig :-;
"bb er forholdsvis ny på netværket, spiller 5-10 og 10-20 virker solid, og 3 better light"
Hvorfor så ikke 4 bette pre ?
Når du ikke 4 better pre, er det vel for at ramme flop.
Når så du rammer flop og boardet er så farligt bør skillingerne vel til midten.
Jeg 4 better preflop og skubber all in på turn.
Hvad vil du gøre, hvis vilain skubber AI på turn mod dig?
Boardet ér for farligt til at slowplaye og du har brug for at have den hånd i din range hvis du har tænkt dig at semibluff skubbe den her type flops. Hvis du mener at han RR light kan du også 4 bette..
"sidder stor donk i sb som jagtes."
giver jo dig mindre 2 bet credit...
"3 better light "
sammen med din lavere 2 bet credit - endnu mindre 3 bet credit til ham...
Hva øøøh....- Hvorfor skubber du ikke pre-flop ? Undrer mig - ikke mit indtryk af dit spil normalt...!?
Specielt mod solid og ukendt villain er du næsten garanteret et svært og risikabelt flop ved at flat-calle 3 bettet - med position - uden initiativ(!).
call 3bet preflop er fint, specielt med AK i position. Derudover vil en light 3better tit have en god handske, når han 3better fra blinds vs UTG/MP 6 handed. Det er jo noget andet når der er tale om 3bet fra blind vs CO/BT.
Synes det er fint at kalde flops i RR pots med TP/overpar, men lige præcis på dette bord foretrækker jeg at skubbe
skulle have gjort:
skub PF>skub flop > skub turn
virkeligheden:
hero AI
villian betaler med QQ
hero trækker stendødt
Hvis du ikke skubber AK pre her, hvad skubber du så pre i det her spot Halila?
behøver man skubbe i de her spots preflop? hvor går grænsen i stats?
edizon
gør jeg også for det meste mod hyppige 3 bettere, men variere fra tid til anden.
skubber aa kk qq men kan også sagtens flatkalde her mod den rigtige villian, som ikke er =ham her i hånden...
og synes loki har en god pointe !