10/20 deep inducement goes.. wrong?

#1| 0

Villian spiller 23/18, og er reg. Mit indtryk er, at han er lettere vindende.

Der har været meget action ved bordet, og spillet er løst og potterne går som varmt brød. Jeg vælger her en alternativ linie på floppet - jeg har aldrig set villian tage en sådan linie før og er derfor i vildrede. Hvad er villians range her? Læg mærke til hans betsizing som er noget suspekt.

Table Table 127481 (Real Money) -- Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: ItchyWins ( $3919.25)
Seat 2: kruger265 ( $3435.92)
Seat 3: Hero ( $10052)
Seat 4: MOFUMAN ( $2371.50)
Seat 5: Valenzetti15 ( $4733.25)
Seat 6: CAPROUGE_S4S ( $3042.50)
ItchyWins posts small blind (10)
kruger265 posts big blind (20)
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Jh, Jd ]
Hero raises (70) to 70
MOFUMAN folds
Valenzetti15 calls (70)
CAPROUGE_S4S folds
ItchyWins folds
kruger265 folds
** Dealing Flop ** : [ 9c, 2s, 5h ]
Hero checks
Valenzetti15 bets (200)
Hero calls (200)
** Dealing Turn ** : [ 7h ]
Hero checks
Valenzetti15 bets (700)
Hero calls (700)
** Dealing River ** : [ 4h ]
Hero checks
Valenzetti15 bets (2000)

17-01-2009 19:09 #2| 0

"jeg har aldrig set villian tage en sådan linie før og er derfor i vildrede"

Jeg syns ikke der er noget suspekt i hverken hans betsizing eller linje, hvad ville du gøre med 99,22,55,97,57,45,47,68 og diverse kombinationer af draws? bluff er self også en pæn del af hans range og når du tager den linje, er det vel fordi du har en formodning om, at han sjældent eller ofte skyder 3 store barrels og kan tage din beslutning baseret på det.
(tager han den sjældent og kun med gode hænder er det obv fold, tager han den ofte fordi han er en stædig type kan det godt svinge til et call)

Når du vælger en linje der er anderledes end de standard linjer som man tager for at give sig selv nogle 'lette' beslutninger (eks cbet flop 2ndbarrel turn chkcall river, raiser villain flop eller turn har du en fin fornemmelse af hans range), må det være med en form for read på modstanderen.

tbh har jeg svært ved at se hvilke svar du forventer fra folk der ikke kender villain?

17-01-2009 19:25 #3| 0

Er det ikke det her du håber på han gør når du går i checkcall mode ?

17-01-2009 19:37 #4| 0

Det er et meget svært spot for dig. når du ikke har se villian gøre sådan noget før..

Jeg har nok valgt at smide turn...

hvad for et image har du på bordet ?

men du gør det vel også for at holde potten lav ?

17-01-2009 20:19 #5| 0

"Jeg syns ikke der er noget suspekt i hverken hans betsizing eller linje"

Han overbetter alle streets, det synes jeg da er ret suspekt.

Jeg har sku svært ved at se nogen spille noget sådan der. Med den valgte linje får jeg svært ved at komme væk fra river.

Btw har du postet i VIP selvom det nok ikk var meningen med den opsætning.

17-01-2009 20:24 #6| 0

Kan godt lide din linie, men linen skal vel have et formål?...hvis du vælger kun at kalde turn, så mener jeg, at du næsten er tvunget til også at kalde river...Denne linje er god til at fremprovokere bluffs, så derfor skal man kende modstanderen før man vælger sådan en linie...For der er vel ik noget godt formål ved at vælge denne linie mod en tight spiller, medmindre man er glad for at folde dette overpair på river...
Men er bare meget bange for at se ham vende settet på river, når du kalder ham, da der ikke er mange andre hænder der giver mening...?

17-01-2009 23:21 #7| 0

ok, jeg har set betsizing forkert og det ser faktisk lidt weird ud. Men min pointe står stadig, når man vælger den her linje må det være med en formodning om at villain kun skyder 3barrels med meget stærkt og derfor kan vi folde, eller at han skyder 3barrels med bluffs ofte nok til at vi kan calle

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar