Effektive stats er 2000 euro. Har aldrig set villian før, og han virker da heller ikke super skarp. Han er meget løs, og caller ofte mine raises, og er ligeledes glad for at bluffe. Vi har dog ikke rigtigt noget historik i 3bettede pots på dette tidspunkt, da matchen ikke har stået på så længe.
----- HOLE CARDS -----
dealt to Toestesen [4c 4d]
Villain: raises to 60
Hero: raises to 180
Villain calls 120
--> pot = 360
----- FLOP ----- [K♣ 3♠ 2♣]
Hero: checks
Villian: bets 200
Hero: calls £200
--> pot 760
----- TURN ----- [K♣ 3♠ 2♣] 9♣
Villain: bets 520
Hero: calls 520
--> pot 1800
---- River ---- [K♣ 3♠ 2♣] 9♣ K♥
Villain: all in for 1100
Hero: ?
Er vi nogensinde god på river? Comments på alle streets er velkomne.
10/20 euro bluffcatcher på B2B
Forstår ikke hvorfor du går i defensiv på et så forholdvis tørt flop når du har 3bettet pf??
som spillet folder jeg turn, da næsten ingen rivers vil gøre vores hånd comfortabel.
Hvad er din plan med dit turn call??
du er vel god ca 20% af gangene her, men vi har bare ingen information da gør at vi kan calle..
Mit default play er som udgangspunkt at bette flop, da jeg gerne vil have en idé om, hvor jeg står henne....
Problemet med denne linie imo, er at vi ikke har nogen som helst idé om, hvad villians range er....
Som spillet, ender jeg sgu nok med at betale river, da hans range er relativt polariseret imo. Enten har han farven, eller også har han luft, jeg tror faktisk ikke han v-better en K på river, da den linie du tager, ofte kan være en farve.
Men igen, jeg synes du går hånden utrolig svær at spille og at du sætter dig selv i et meget svært spot, ved at c/c flop og turn.
snowking
Jeg kan ikke lide linjen du bruger her. Du beskriver villain som en overkommelig modstander, men vælger alligevel at c-c stacken væk oop m 44. (hvis du caller river).
Som spillet må du jo næsten calle river, da K ikke skulle forbedre villain ifht den linje du bruger mod ham.
Fra a-z spiller villain som om han har en god handske. Om han så viser 10Js op hvis vi kalder ham på river skal jeg ikke kunne forudsige.
Jeg kan bedre lide at skyde floppet. Caller villain floppet må man så vurdere om han vil skyde PPs/9s på turn, og så evt. gå i c-c mode udfra denne vurdering.
Ja linien er alternativ.
Min tanke var, at imod en løs, tricky villian vil det også være problematisk at bette floppet, idet villian let han få os af hånden ved at raise eller floate os. Comments?
Ja enig, en løs tricky villain kan ofte få os af 44, specielt når vi er oop.
Hvis vi cont better i en 3-bettet pot på et k-high board og møder modstand er det bare ærgeligt, som udgangspunkt må vi opgive hånden.
Nu synes jeg så ikke det er nogen katastrofe at måtte opgive 44 uforbedret. Der må - specielt imod denne type villain - værre masser af bedre spots, hvor du vil have en kæmpe edge.
Lidt tålmodighed skulle kunne gøre det.
BTW Haarby
Mod en villain du har bedre kendskab til, kan denne linje være fin for at dæmme op for hans post flops steals i position, hvis dette er et problem eller noget han benytter meget.
Linjen kan sagtens være fornuftig og god i metagamet, men jeg synes det kræver lidt mere historik end hvad du beskriver.