Jeg har lidt svært ved at sætte min modstander på en hånd her.. han er temmelig tricky, men kan ikke rigtlig lige greje om han overspiller sine hænder...han spiller dog en del. Er det tid til bluf på turn ? og bør jeg kalde ham ned på river ?
nu har jeg vist næsten overtalt mig selv til at kalde river ned istedet - hvad siger i ?
***** Pacific Hand History for Game 20435
09582 *****
$10/$20 Limit Hold''em - *** 07 25 20:54:10 2006
Table Magic Hat Blind Faith (Real Money)
Seat 10 is the button
Total number of players : 6
Seat 10: 3333vace ( $893.5 )
Seat 2: hoggie11 ( $342 )
Seat 6: WhoDeys ( $479.1 )
Seat 7: galco ( $857.55 )
Seat 8: DioRo ( $323.05 )
Seat 9: HERO ( $313 )
hoggie11 posts small blind [$5].
WhoDeys posts big blind [$10].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A♣ 2♣ ]
galco calls [$10].
DioRo folds.
betabear calls [$10].
3333vace folds.
hoggie11 raises [$15].
WhoDeys calls [$10].
galco calls [$10].
HERO [$10].
** Dealing Flop ** [ J♣, 9♣, J♥ ]
hoggie11 bets [$10].
WhoDeys folds.
galco folds.
HERO calls [$10].
** Dealing Turn ** [ 7♥ ]
hoggie11 checks.
HERO checks.
** Dealing River ** [ 10♥ ]
hoggie11 bets [$20].
HERO folds.
** Summary **
hoggie11 collected [$116].
10/20 FL tid til bluf ?
Bluffe turn?
Ja, nogle gange, hvis det er en nogenlunde sane villian, der kan smide en hånd.
Kalde river?
Jeg mucker. Manden raiser preflop ude af position, så jeg har virkelig svært ved at se, hvad du regner med at slå. Jeg sætter ham på et godt es eller små pockets. Måske virker et bluff-raise, men det er et play, jeg meget sjældent binder an med (måske for sjældent).
I øvrigt raiser jeg floppet i håb om at få initiativet på turn. Så er det en gut-feeling, om jeg skyder videre eller snupper et gratis kort.
ja, grunden til jeg kalde river, var egentlig fordi jeg tænkte at det set ud fra hans synspunkt ville virke som om jeg havde knægten.... Hvis han så better ud kan jeg reraise, og han kan "roligt " folde...alternativt, kunne jeg tage et frikort her uden at give ekstra for det.
jeg mener, hvis jeg raiser på floppet her - hvad får jeg ud af det. Med mindre han er ekstrem svag, folder han ikke. men kalder mig vel ned med AK AQ og meget andet ?
Jeg forstår ikke helt linien her.
Preflop vil jeg raise. Ikke at jeg tror det er meget skævt at kalde, og kommer lidt an på bordet, men som default er det et raise for mig.
På floppet raiser jeg 100%. Enten for at få et fold med det samme eller for at kunne tage et gratis kort på turn.
Han har dig slået med mange ting, men det ved han ikke nødvendigvis, f.eks. A med anstændig kicker han spiller.
Umiddelbart gør du vel det rigtige eftersom du ikke har ramt, og ikke prøver at tage potten på turn - hvor jeg nok også havde taget det gratis kort. Omvendt så ville jeg uanset hvilken hånd jeg havde lave et riverbet hvis jeg var ham, så passivt som du har spillet hånden, og du er nok nødt til bare at lade potten glide over til ham.
altså det sidste , er jeg overhovedet ikke sikker på, men vil gerne høre jeres opfattelse af det...
Denne hånd er totalt read baseret. Der er mange SH spillere, som syner i bund med AT og bedre. Hvis dit image ellers er solidt, så hæv billetten. Han vædder til sidst med rigtig mange hænder efter du chekker turn.
@ Jensen
Jeg har ufatteligt svært ved at se, hvad der skulle kunne forsvare et PF raise? Manden har A2s med Ún caller inde, så et raise for at lægge pres på blinds er ikke på sin plads. Raiser han ender han formentligt heads up med et lavt suited es, der helst ville have været spillet i en multiway pot.
Jeg smider også på river.
Preflop raiser jeg hvis limperen er meget loose passive, og ellers synes jeg et call er i orden.
Postflop spiller jeg den som dig mod en almindelig TAG. Jeg syner river med mindre der falder en K, Q, T eller 8.
Preflop raiser jeg hvis limperen er meget loose passive, og ellers synes jeg et call er i orden.
Postflop spiller jeg den som dig mod en almindelig TAG. Jeg syner river med mindre der falder en K, Q, T eller 8.