Jeg er inde for 2k - matchen har i lang tid gået i stampe han er begyndt at clicke pf og er kun lige begyndt at raise til noget fornuftigt igen.
stats: 35/30 - postflop agg. 3.56, flop cbet: 78%, turn cbet% 44. - Fold to 3bet: 30% (påvirket af alt hans clickraisen til 40 tidligere)
Seat 1: hero ( $3606.00 USD )
Seat 2: danneville ( $3855.00 USD )
Seat 5: flipius88 ( $2000.00 USD )
danneville posts small blind [$10.00 USD].
hero posts big blind [$20.00 USD].
Dealt to hero [ 9♠ 8♠ ]
danneville raises [$60.00 USD]
hero raises [$220.00 USD]
danneville calls [$170.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 7♠, J♦, 3♦ ]
hero bets [$370.00 USD]
danneville calls [$370.00 USD]
** Dealing Turn ** [ A♠ ]
hero checks
danneville bets [$725.00 USD]
hero raises [$2976.00 USD] allin
10/20 HU 175BB -combo draw 3bet pot
Jeg vil mene du har en fornuftig mængde FE, hvorfor jeg kan lide din linje. Bet/call på turn er meget mere sticky imo, og vi folder vel aldrig?
Uden at være cash chef, vil jeg da gerne smide en kommentar..
Synes at din linje er rigtig fin, tror at han folder 8/10 gange her..
Kan ikke rigtig sætte ham på en handske, måske noget 88-99-værk??
Jeg synes også det ser fornuftigt ud. Han får ca. 2,2-1 på turn og du viser jo styrke hele vejen. Han burde folde en del hænder, der slår dig. Han folder nok ikke sets, to par og hænder som AdXd (medmindre han er typen der giver nakken på floppet med den), så det er vel bare bad luck, hvis han sidder med goods...
Det eneste der kunne tippe min decision må være om der er noget at hente ud af hans betsizing... 725 ud i 1180 er jo kun ca. 60% pot... Laver han sugebets i den størrelsesorden?
damster
Hans turn betsize virkede også lidt underlig på mig - umiddelbart er det vel ofte næsten kun pure float hænder der vælger den size der?
Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg har spillet danneville. Men jeg husker ikke ham som typen der slowplayer noget som helst når stacks er så dybe?
Jeg kan meget bedre lide at barrolde turn. Bryder mig ik om et CR, med et draw på et bord som dette.
Jeg tror, han ville forvente, hans FE var meget meget lille ved at bette den turn, så jeg kan ikke lide det.
Som udgangspunkt better jeg bare turn. Alternativt cc jeg, hvis jeg får en eller anden dårlig feel med hans timing.
- AB
Til jer som gerne vil byde turn:
Hvad byder I?
Og I folder vel til et skub?
Dernæst:
Hvis villain caller en turn-barrel er der så nogle non-spar kort på river som I skyder en 3-barrel på? - Hvis ja, hvilke?
Timing har selvfølgelig noget at sige - Så hvis vi antager at han caller turn skudet efter 3 sekunder
@Saibot: For det første, synes jeg hero's betsizing på floppet er noget fuck, og gøre det væsentligt sværre for ham at spille turn - hvilket også må være årsagen til, at han checker.
Med min betsizing, byder jeg alle KJ+ på turn, samt alle fd's, og nogle pure bluffs med gutters, men den er også lavere og henter flop+turn value fra flere hænder.
- AB
Jeg bryder mig heller ikke om dit turn checkraise:
Hvis du havde haft ren luft uden nogen equity, ville A på turn være et meget oplagt kort at fyre en anden barrel på efter at have 3bet pf, selvfølgelig fordi Ax formentligt er en pænt stor del af din preflop 3bet range.
Hvis villain tænker over det, kan han måske godt regne ud at der derfor er en noget størrre chance for at dit check ikke er med ren luft, altså ikke for at folde til et bet.
Derfor tror jeg at hans bet efter du checker oftere en sædvanligt er en hånd der ikke er bange for et checkraise eller et call.
Som spillet er jeg derfor mere tilbøjelig til bare at kalde hans turn bet,
jeg tror ikke der er så meget FE igen og dine outs er godt skjulte, men jeg ville helt sikkert bare bette turn.