Villain spiller 21/11 or so. Han er generelt en TAGish klam donk, som jeg hader all over - specielt fordi han rammer mig konstant, ikke folder en fkcing skid fordi han altid bare har den, og donker den ellers temmeligt tykt det meste af tiden.
** Game ID 805768815 starting - 2007-08-08 19:11:33
** Dizzy [Hold 'em] (10.00|20.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- AB_illusive sitting in seat 1 with $2000.00
- biglad sitting in seat 2 with $1419.00
- User70 sitting in seat 3 with $1899.00
- sunken_ace sitting in seat 5 with $1859.00
- Obbe sitting in seat 6 with $2784.00 [Dealer]
AB_illusive posted the small blind - $10.00
biglad posted the big blind - $20.00
** Dealing card to AB_illusive: 7 of Clubs, 8 of Clubs
User70 folded
sunken_ace folded
Obbe called - $20.00
AB_illusive raised - $100.00
biglad called - $100.00
Obbe called - $100.00
** Dealing the flop: 10 of Clubs, 10 of Spades, 10 of Diamonds
AB_illusive bet - $199.00
biglad called - $199.00
Obbe folded
** Dealing the turn: King of Clubs
AB_illusive checked
biglad bet - $349.00
AB_illusive went all-in - $1711.00
Ca. 800 mere til villain.
10/20, is this good?
Godt spørsmål! Som du selv siger er han meget donkish - på turn better han med anytwo på hånden. Tror det er 50/50 om han caller den her...
"Han er generelt en TAGish klam donk, som jeg hader all over - specielt fordi han rammer mig konstant, ikke folder en fkcing skid fordi han altid bare har den, og donker den ellers temmeligt tykt det meste af tiden."
Priceless!;o)
Jeg synes du spiller hånden fint. Med dit TAG image(tænkt sig at man skulle skrive det om dig) kan han realistisk set ikke betale med særlig mange af de hænder, han spiller således.
Med mindre han er totalt donket, må han overveje, at du altså giver ham gode odds, hvorfor et solid handske fra din side, er overvejende sandynligt.
Det skal selvfølgelig ikke være din standard, men fra tid til anden er det fint at mikse det op med sådan et play.
"ikke folder en fkcing skid fordi han altid bare har den, og donker den ellers temmeligt tykt det meste af tiden."
Han får nu 3:1 - hmm nej tak. FPS blandet med lidt aversion og så tilsat lidt reverse zeebo theorem og vi har en god opskrift på en Frozen Spewie :)
spew AB
Med din beskrivelse lægger han intet par her (tager han endda potten hjem med A i hulen når river blanker ?)
Du kan ikke få en nit til at folde her med dit super-aggro image
JA det er ikke godt syns jeg..
Han får da ihvertfald den rigtige pris... jeg snap caller med qq,jj her... og sågar aq til tider vs dig.... :D
Jeg fik det måske til at lyde som om, at han caller mig tyndt. Det gør han ikke. Han lader bare til at have handsken konstant.
(fx pottede han en river på et T9876 (uden farve), og jeg repotter AI, og han tanker med en J for endelig at calle - og tage hjem mod min nottingham). Der er mange af den slags eksempler, hvor jeg bare er stødt ind i de forkerte hænder hele tiden.
Hvordan forsvarer I i øvrigt jeres preflop og flop spil, hvis I stacker af på alle A/K turns (og flere af jer - alle turns)?
Derudover virker det som om, I glemmer, at jeg check-raiser. Hvad tror I villain har, ved at lave det udstik - givet at han ikke floater floppet med en tyr bag sig?
- AB
tror biglad kalder 88+ hver gang, alle K obv og nogen gange tyndere hvis han sætter dig på et bluff.. for ofte til at det er profitabelt
og hvad kalder han et flop bet med? det er nok ikke et float for at skyde 349 ud
desuden.. med dit image ( tricky/madman/scandidonk) bliver det ikke nemmere at få solgt den K du repper