10/20 JJ mod coldcaller på monoboard

#1| 0

4handed har kun 50 spillet 50 hænder mod Villain, men er der ca 1K oppe imod ham efter først at have tabt 1K til ham hvor han caller min 1 og 2nd barrel i rr pot og shover river da jeg cker til ham. Efterfoelgende vinder jeg dog oplæg fra ham sa han CR AI med en suckerstr8 mod min højere. Han har også CR mig på river en gang tidligere hvor jeg smed. Generelt virker hanr ret aggro og har 3b 30% (vi er dog 3handed).

Jeg har 4,2K - han dækker. Hans nick er DJ-Luppy btw

BTN åbner til 80
Jeg siger 232 fra SB med JdJc
Han overcaller fra BB

Flop 9d7d3d - jeg siger 323 - han caller

Turn 7c - mig?

K

04-03-2009 13:30 #2| 0

Djluppy er en overspillende psykopat- jeg aner dog ikke hvad hans 3betcoldcall range er i et 3 handed spil. Jeg tror det er hænder som ATs-AQs, KQs og nok noget suited connector værk.

Jeg har en ide om at hans turn bet range er forholdsvis polariseret, så jeg tror ikke han better marginale hænder på turn. Derudover er hans river aggression langt langt lavere end den er på flop og turn.

Jeg c/c turn.

Riveraction afhænger obv af en masse faktorer.

04-03-2009 13:56 #3| 0

Som sjaske. Villian ved jo nok godt han repper stærkt med hans cold call, og vil floate en del for at samle den op på turn, så vi folder ikke turn. Chk-call.

04-03-2009 17:06 #4| 0

Edit: Så ikke det var mono, det ændrer jo hans range lidt. Tror ikke han floater så meget uden ruder. Det kommer vel meget an på hvad hans turn bet range er... mod nogle kan vi klart finde et chk/fold, men det lyder ikke som om vi kan mod ham her. Om han better høje unpaired diamonds og 99, TT osv. Hvis ikke skal vi jo nok chk/folde, da jeg tror boardet gør han ikke floater uden ruder.

04-03-2009 17:56 #5| 0

Jeg har set villan overcalle med Qts i samme spot så hans range er bræd. Derudover er han psyko som sasuke siger. Og ik bange for at lave moves med dybe stacks.

jeg cc også turn, hvad var river :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar