** Hand # 2518095598 starting - 2009-03-31 23:24:21
** Watching TV 2 [Hold 'em] (10.00|20.00 NL - Cash Game) Real Money
1J0ker1 sitting in seat 1 with 512.02
danneville sitting in seat 2 with 4177.00
lovemenot sitting in seat 3 with 2037.00
immewhoyou sitting in seat 4 with 2210.00
FionnMac sitting in seat 5 with 1910.00[Dealer]
FunJohn575 sitting in seat 6 with 1906.00
FunJohn575 posted the small blind - 10.00
1J0ker1 posted the big blind - 20.00
** Dealing cards to FunJohn575: 10♦, A♥
danneville folded
lovemenot folded
immewhoyou folded
FionnMac raised to 50.00
FunJohn575 called - 50.00
1J0ker1 folded
** Dealing the flop: 2♠, 2♦, 10♣
FunJohn575 checked
FionnMac bet - 85.00
FunJohn575 raised to 250.00
FionnMac called - 250.00
** Dealing the turn: K♠
FunJohn575 bet - 365.00
FionnMac called - 365.00
** Dealing the river: 9♦
FunJohn575 went all-in - 1241.00
vi har donks i BB, hvilket giver en særlig dynamik specielt sb vs buttton regulars. jeg har tidligere kaldt i samme setup hvor han checker bag ved jeg leader turn han kalder og jeg folder. og har ellers en ok aggro dynamik overfor hinanden. han kan derfor både kalde mig forholdsvis slim ned og floate floppet forholdsvis meget.
synes river er bet , eller check fold. hvad siger i til hånden
1020 med donk dynamik
Lige et par niveauer over mit 400NL, men umiddelbart kan jeg godt lide spillet fra til river, sågår også river, men, ......Check - Call river er den helt skæv, eller "valuebetter" han aldrig 55-88, A9, Tx her, eller bluffer dig? Jeg mener bare at han vil aldrig folder hænder som Kx, eller JJ+ her, eller gør han?
Tror ofte han floater floppet med mange hænder, dels pga af den beskrevede dynamik, og dels ved han godt det et mega tørt board og derfor fint at prøve at stjæle potten ved et reraise.
Turn kalder han dit bet, og her må det formodes at han folder alle sine air hænder. Derfor tror jeg tit han har en konge i sin range, eller i det mindste en ti'er og jj+. Sjældnere har han en 2'er (det må formodes han åbner almost any two for at spille donken i position) og endnu sjældnere et draw (jq).
Af de ovennævnte hænder slår du kun en 10'er der ikke har ramt 9'eren på river. Og jeg tror også at en 10'er er hans eneste holding som han folder på river. En 10'er vil ofte blive tjekket bagved på turn og du vinder potten alligevel.
Derfor er jeg ikke så vild med river, og jeg ville selv give op på turn.
Jeg kan fint lide det, tror villian har din range til air og gode hænder, så kalder dig sikkert light nogle gange
Du har en blocker til 1010, så han sidder sikkert ikke og slowplayer den monster, så har sikkert noget 55-99 værk, måske JJ ? Dit raise på floppet, er sådan et raise villian elsker at kalde light ned, fordi er så åbenlyst man prøver at teste dem på sådan nogle tørre bord.
Jensen tror hero shover ind for value.
jeg shover for value og fordi jeg ikke kan lide check fold og slet ikke lide check call
bump
Hmm.. Halvtynd... Hvor ofte 3better han flop/raiser turn m overpar/KT ?
Hvor ofte floater han AK/KQ/KJ?
Kan han calle med 88?
Kender ham kun nok til at vide, han åbner rigtigt light fra knappen, så der er helt sikkert rigtigt T'ere i hans range.
Tror helt sikkert også cf er dårligere end cc.
Jeg er med hahila på CF>CC. Jeg synes det er fint nok at shove river. Noget jeg selv praktiserer og mod dygtige spillere kan jeg ret godt lide det.
Synes det er fint. Imo bedste option på turn er bet/bet.
Villain må vide du sizer dit turnbet til et river potsize shove med bluffs sådan og endvidere vel altid 2nd barreler en K turn, hvis du vil vinde potten.